Πέμπτη 27 Νοεμβρίου 2008

Στο ξεκίνημα ...




Σε όποιοδήποτε ξεκίνημα πας να κάνεις στη ζωή σου , να μην σε τρομάζει τίποτα . Εγώ πριν μια βδομάδα ξεκινούσα τη δημιουργία αυτού του μπλογκ , χωρίς γνώσεις , και χωρίς καμία εμπειρία . Στο δρόμο , στο ξεκίνημα , ένοιωσα δυό ζεστά καλοσωρίσματα , της Νηφάλιας Μέθης , και του SeaGuIL . Καθ΄ οδόν , κάποιος ευγενικός συνοδοιπόρος , Χριστιανός Ορθόδοξος , εθελοντής κι΄ ανώνυμος ,έμπειρος όμως απ΄ ότι φάνηκε , θέλησε να βοηθήση την όλη προσπάθεια , κάτι του οποίου φυσικά και δεν αρνήθηκα . Όμως την αρχική ιδέα γι΄ αυτό το μπλόγκ , την έβαλε στο μυαλό μου ένας πολύ καλός και καρδιακός μου φίλος . Αυτόν θέλω να ευχαριστήσω πρώτον απ΄ όλους , και να του πω ένα μεγάλο , πολύ μεγάλο " ευχαριστώ " . Ακόμη δεν του είπα για το μπλογκ . Σκέφτηκα να δημιουργηθεί πρώτα , και να του το παρουσιάσω για έκπληξη ... Αυτές ,οι ευχαριστίες μου , για τους συνοδοιπόρους φίλους του διαδικτύου . Κάτι όμως πέραν τούτου . Ας ευχαριστήσουμε , όλοι , και με όλη μας την καρδιά , και με κάθε πράξη και λόγο , Τον Μόνο και Αληθινό Διδάσκαλο, Τον Ιησού Χριστό ! Γιατί Σ΄ Αυτόν πρέπει κάθε Δόξα και κάθε ευχαριστία , για κάθε τι που ζούμε , που βιώνουμε , που δημιουργούμε στη ζωή μας ...

4 σχόλια:

Νηφάλια Μέθη είπε...

αργυρω μου
εκανες απιστευτη δουλεια!
και μαζεψες ομορφο υλικο..

να σαι παντα καλα

και φιλια πολλα!

καλη συνεχεια και καλη δυναμη σ οτι κανεις!

Διαβάτης είπε...

@ Νηφάλια Μέθη , Σ΄ ευχαριστώ ! Με ολονών σας την αγάπη , και ζεστή αγκαλιά . Καλό απόγευμα . Ο Θεός μαζί σου .

Ανώνυμος είπε...

Τίποτε δεν αφήνει η Παναγία μας. Πάντα την κατάλληλη στιγμή μας δίνει αυτό που ζητάμε. Και το δίνει τόσο ώστε να μην ξεχειλισει.... και μας κάνει κακό!!!!
Μας μεγαλώσει την αλαζονεία και το μεγάλο μας εγώ.

Συνέχισε την προσπάθειά σου.
Πάντα κάποιος συνοδοιπόρος θα βρεθεί δίπλα σου.

X. O.

NOCTOC είπε...

Καλή συνέχεια και ο Θεός μαζί σου.