Παρασκευή 13 Φεβρουαρίου 2009

Μήπως είσαι Εσύ ;



Κοιτάζω τα φύλλα της γαρδένιας,

έτοιμα τα μπουμπούκια ν' ανοίξουν.

Μήπως εκεί κρύβεσαι Εσύ;


Περπάτησα πάνω στα βράχια

ένα κύμα ήρθε απαλάκαι μου χάιδεψε τα πόδια

Μήπως ήσουν Εσύ;



Τα μάτια μου και όλη μου η ύπαρξη

χάθηκε μέσα στην απλάδα των δέντρων

μέσα στο πράσινο,

και άκουσα το κελάηδισμα ενός πουλιού.

Μήπως ήσουν Εσύ;


Άπλώσα τα χέρια να αγκαλιάσω τον Ήλιο,

να γίνω φως,

να ζεσταθεί η ψυχούλα μου,

και ακούω μια φωνή μια γλυκιά φωνή,

υπέρκοσμη φωνήαπό μέσα μου να λέει :

"Εδώ Είμαι , κατοικώ στην καρδιά σου" !
......
Μια γλυκειά καλημέρα στον κάθε διαβάτη από το σοκάκι μου ,
και ένα ευλογημένο σαββατοκυρίακο να έχει ο καθένας απ΄ όλους εσάς.
.

5 σχόλια:

jacki είπε...

Καλημέρα και καλό Σαββατοκύριακο Αργυρούλα μου.

Διαβάτης είπε...

Την αγάπη μου Ιωάννα μου , και νάσαι πάντα χαρούμενη .

Καλό σαββατοκυρίακο να έχεις .

Νηφάλια Μέθη είπε...

"..η καρδια της καρδιας μας"

σε φιλω :)

να σαι καλα πολυ!

Διαβάτης είπε...

@ Νηφάλια Μέθη , την αγάπη μου .
" ... η καρδιά της καρδιάς μας ,
η ζωή της ζωής μας ,
η πνοή της υπαρξής μας ,
όλο το είναι μας ...
και όλα αυτά εντός μας,
κι΄ αμα το θέλουμε κι΄ εμείς εντός Του !
Το μεγαλείο Της Αγάπης Του δεν έχει τέλος ...

Να έχεις ένα όμορφο και ευλογημένο σαββατοκυρίακο .

σε φιλω κι΄ εγώ :)

Seagull είπε...

Αργυρούλα, καλή σου μέρα!
Όπως γνωρίζεις ήδη, έχω δημιουργήσει ένα blog, με την ονομασία "Κλέφτρα Κίσσα" (http://kleftrakissa.blogspot.com/), στο οποίο "εκθέτω" κείμενα άλλων bloggers, που τους τα έχω "κλέψει".
Περισσότερα, μπορείς να βρεις και να διαβάσεις στην πρώτη μου ανάρτηση:
http://kleftrakissa.blogspot.com/2008/09/blog-post_30.html
Επειδή μεταξύ των αναρτήσεων που έχω κλέψει περιλαμβάνονται και
δικές σου, θεώρησα σκόπιμο να σε ενημερώσω σχετικώς, ώστε, αν έχεις οποιαδήποτε αντίρρηση για την "κλοπή" αυτή, να με ενημερώσεις και να “κατεβάσω” τις σχετικές αναρτήσεις μου.

Ευχαριστώ
Seagull
http://seagullstefanos.blogspot.com/

Υ.Γ. Αφήνω σχετικό σχόλιο κάτω από κάθε πρωτότυπη ανάρτηση, για ευνόητους λόγους