Κυριακή 15 Φεβρουαρίου 2009

ΕΝΑ ΧΑΜΟΓΕΛΟ ....











Δεν κοστίζει τίποτε.
Πλουτίζει αυτόν που το δέχεται χωρίς να φτωχαίνει αυτόν που το δίνει.
Διαρκεί μόνο μια στιγμή, αλλά το αποτέλεσμα μένει για πάντα.
Κανείς δεν είναι τόσο πλούσιος ώστε να μη το χρειάζεται.
Κανείς δεν είναι τόσο φτωχός ώστε να μη μπορεί να το δώσει στον καθένα.
Φέρνει ευτυχία σ' όλους παντού.
Είναι το σύμβολο της φιλίας, Της καλής θέλησης, Είναι ενθάρρυνση για τους απελπισμένους.
Ξεκούραση για τον κουρασμένο, Αχτίδα ήλιου για τον λυπημένο, Ανάσταση για τον ξωφλημένο.
Δεν μπορεί ούτε ν' αγοραστεί ούτε να νοικιαστεί.
Όλο το χρήμα του κόσμου δεν μπορεί να πληρώσει την αξία του.
Δεν υπάρχει κανείς που να χρειάζεται το χαμόγελο τόσο πολύ όσο αυτός που δεν μπορεί πια να χαμογελάσει.
Όταν γεννηθήκαμε, όλοι χαμογελούσαν και είμασταν οι μόνοι που κλαίγαμε.
Η ζωή είναι τέτοια ώστε, όταν θα πεθαίνουμε, όλοι θα κλαίνε κι εμείς θα είμαστε οι μόνοι που θα γελάμε.
......

Μια γλυκειά καλημέρα , και μια όμορφη κυριακή να έχει ο κάθε διαβάτης
σε κάθε γωνιά της γης .

4 σχόλια:

jacki είπε...

:))))))) Ένα μεγάλο χαμόγελο τότε.. Τζάμπα είναι.

Διαβάτης είπε...

Τα φιλιά μου , και την αγάπη μου Ιωάννα μου , κι΄ ένα γλυκό γλυκό χαμόγελο , μέσ΄ από την καρδιά μου .

Καλό βραδάκι σου εύχομαι .

Ανώνυμος είπε...

Μ΄ ένα χαμόγελο στα χείλη, πολλές ευχές για μια χαμογελαστή εβδομάδα

Διαβάτης είπε...

@ άλεια , πόσο χαίρομαι που περνάς απ΄ το σοκάκι μου !

Να έχεις κι΄ εσύ μιαν όμορφη , χαμογελαστή , ευλογημένη βδομάδα .

Την αγάπη μου από τη μεγαλόνησο , Μελισσάνθη μου .