Δευτέρα 23 Φεβρουαρίου 2009

Ένα κομμάτι απ΄ Τον Θεό για σένα !


Έχεις μέσα σου ένα κομμάτι απ' το Θεό.
Γιατί λοιπόν αγνοείς αυτή τη συγγένεια;
Αν ήταν μπροστά σου ένα άγαλμα του Θεού, δε θα τολμούσες να κάνεις τίποτα απ' όσα κάνεις τώρα.
Κι ενώ είναι ο ίδιος ο Θεός παρών μέσα σου και τα βλέπει όλα και τ' ακούει,
δε ντρέπεσαι να κάνεις το κακό, μη έχοντας συναίσθηση του τι είναι η φύση σου;
Εσύ, που είσαι το κατασκεύασμα αυτού του Δημιουργού, θέλεις να το καταισχύνεις;
Κι όμως, ο Θεός όχι μόνο σε κατασκεύασε, αλλά εμπιστεύτηκε και παρέδωσε σε σένα τον εαυτό σου.
Κι εσύ δε θα το θυμηθείς αυτό, αλλά θα ντροπιάσεις τη κηδεμονία σου;
Αν ο Θεός σού παρέδωσε τον εαυτό σου και είπε: "Δεν είχα άλλον, που να τον εμπιστευόμουν περισσότερο από σένα."
"Φύλαγέ μου αυτό τον άνθρωπο, όπως είναι η φύση του:"
"Ταπεινό, πιστό, υψηλόφρονα, ατρόμητο, χωρίς πάθη, ατάραχο".
Κι εσύ δε θα Του τον φυλάξεις;
.....
Την καλημέρα μου από τη μεγαλόνησο στον κάθε ένα επισκέπτη
απ΄ την διαδικτυακή μου γειτονιά .
Να έχετε όλοι σας μιαν όμορφη , ευλογημένη μέρα .
.

4 σχόλια:

jacki είπε...

Πόση πολύ είναι η αγάπη Του.. κατοικεί μέσα μας.
Καλημέρα.

Ανώνυμος είπε...

Μα..ο θεός μας πιστεύει, εμείς δεν Τον πιστεύουμε-εμπιστευόμαστε!! Τόσο τραγικές φιγούρες είμαστε.
Την καλησπέρα μου στην Κύπρο από την παγωμένη Αθήνα

Διαβάτης είπε...

@ Ιωάννα μου , ναι είναι μέσα μας , και μας ζεσταίνει ασταμάτητα με την αγάπη Του .

Καλή συνέχεια ...

Διαβάτης είπε...

@ άλεια μου , ναι εμείς είμαστε ανάξιοι να εμπιστευθούμε τη ζωή μας στα χέρια Του .

Την αγάπη μου στην αθήνα και στους ανθρώπους της .