Δευτέρα 16 Μαρτίου 2009

Μια προσευχή για τον Κυριάκο ...



H Συνοδοιπόρος , άφησε ένα σχόλιο :

Καλημέρα, Δοξα να έχει ο Υψιστος που μας αξίωσε να είμαστε μέσα στους Ζωντανούς .

Ευχομαι η Παναγιά να μας καθοδηγά και να μας Προστατεύει .

Σήμερα είμαι συγκλονισμένη και θέλω την βοήθεια όσον αδελφών Ψυχών διαβάσουν το μύνημα μου.

Το παιδάκι κάποιο συναδέλφου μου πιθανόν να διαγνωστεί με λευχαιμία.

Είναι μόλις 9 χρονών......Προσευχηθείτε...
.
Το όνομά του είναι Κυριάκος .
.
Προσευχηθείτε διοτί ο Κύριος θέλησε να τους φανερωθεί μέσα από τον πόνο.

Καλεί τους γονείς να ταπεινωθούν και να στραφούν κοντά του .

Κύριε Ιησού Ελεησε τους.

Καλημέρα και η Παναγιά μαζί μας.

Θα έρθεις στο Απόδειπνο απόψε να προσευχηθούμε για τον μικρό;
.
......
.
Σας έχω μεταφέρει αυτούσιο το πιο πάνω σχόλιο ,
.
το οποίο είναι από μόνο του μια έκκληση για προσευχή .
.

6 σχόλια:

Ελενα καπακιώτου είπε...

ο θεός να βαλει το χερι του... να βρεθει δοτης και αν ειναι να παμε και εμεις να δωσουμε αν γινετε... θεέ μου υπαρχουν και χειρότερα!!!! συγνωμη αν καμια φορα νομιζω πως τα χειροτερα ειναι αυτα τα μικρα προβληματα που εχουμε!!!

ας προσευχηθουμε ολοι για τον μικρο κυριακο...

Ανώνυμος είπε...

θα ειναι καθημερινα στην προσευχη μου Η Παναγία μας να πρεσβευει στον υιο της και θεό μας γι αυτο το παιδάκι αλλα και για την μάνα του να βοηθήσει να μην νιώσει αυτό τον φοβερό πόνο της απώλειας............
μια μάνα..........

Διαβάτης είπε...

@ Zinaa μου ,να είσαι καλά .
Σ΄ ευχαριστούμε για την αγάπη σου.
Σαν αρχή ,ας περιοριστούμε στις προσευχές μας για τον Κυριάκο, και είμαι σίγουρη ότι ο Θεός θα τις ακούσει.

Ο Θεός μαζί σου.
Καλή συνέχεια...

Διαβάτης είπε...

@ Ανώνυμε φίλε , σ΄ ευχαριστούμε για την αγάπη σου .
κι΄ επιδή η Παναγιά γνωρίζει τι πάει να πει ο πόνος , θα βοηθήσει και σ΄ αυτή την περίπτωση , είμαι σίγουρη.

Να είσαι καλά.

Ο Θεός μαζί σου.

Αργυρούλα

Ανώνυμος είπε...

Αυτη η νοσος εχει καλη προβλεψη και κατα μεγαλο ποσοστο σημερα θεραπευονται με μια σχετικη ταλαιπωρια.
Αλλα εμεις οι πιστοι ζητουμε την θεια θεραπεια που θα σωσει το παιδι αλλα και τους γονεις, και του συγγενεις και οσους θα δουν απο κοντα το θειο χερι.
Θα προσευχηθουμε για την θεραπεια του κυριακου και να εχουμε πιστη οτι ο θεος θα κανει μεγαλεια στην ζωη του.

Διαβάτης είπε...

@ jimpat, σ΄ ευχαριστούμε για το αισιόδοξό σου μήνυμα .Θα το μεταφέρουμε στους ανθρώπους του Κυριάκου . Στην αποψινή παρακληση προς την Παναγιά , προσευχηθήκαμε γι΄ αυτόν , και εύχομαι εκ βάθους καρδίας η προσευχή μας , αν και εκ ρυπαρών χειλέων , να φτάσει στην φιλεύσπλαχνη και στοργική μας Μάνα Παναγιά , και να βάλει το Πανάγιο Χέρι της , και να δώσει την θεραπεία στο εννιάχρονο παιδάκι .
Σ΄ ευχαριστούμε Δημήτρη για τον κάθε σου ενισχυτικό λόγο , και πιο πολύ για τις προσευχές σου.

Ένα όμορφο και ειρηνικό βράδυ εύχομαι να έχεις , και η Παναγιά να σκέπει και να προστατεύει από κάθε κίνδυνο και πειρασμό ,και εσένα και όλους μας.

Την αγάπη μου από τη μεγαλόνησο.

Ο Θεός μαζί σου.