Σάββατο 14 Μαρτίου 2009

Η Σπουδαία Δουλειά


Στα γεγονότα της καθημερινής ζωής.

Αυτή είναι μια ιστορία τεσσάρων ανθρώπων που ονομάζονταν:

Ο Καθένας, ο Κάποιος, ο Τυχαίος και ο Κανένας.

Ήταν, λοιπόν, να γίνει μια σπουδαία δουλειά και...

Ο Καθένας ήταν βέβαιος ότι ο Κάποιος θα την κάνει.

Ο Τυχαίος θα μπορούσε να την κάνει αλλά ο Κανένας την έκανε.

Ο Κάποιος θύμωσε γι' αυτό, γιατί ήταν δουλειά του Καθένα.

Ο Καθένας σκέφθηκε ότι ο Τυχαίος θα μπορούσε να την κάνει.

Αλλά ο Κανένας διαπίστωσε ότι ο Καθένας μπορούσε να την κάνει.

Τελικά ο Καθένας κατηγόρησε τον Κάποιο όταν ο Κανένας έκανε ότι

ο Τυχαίος μπορούσε να κάνει.

ΠΟΥ ΒΡΗΣΚΕΤΕ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΣΑΣ;

.....


Σας μπέρδεψα ; ...

Δεν πειράζει . Κι΄ εγώ κάπως έτσι μπερδέυτηκα διαβάζοντας το .

Ένα όμορφο και ευλογημένο σαββατοκυρίακο σε όλους .

.

10 σχόλια:

Seagull είπε...

!...

Διαβάτης είπε...

@ Seagull , συγνώμη αν σε μπέρδεψα .
Κι΄ εγώ το ίδιο έπαθα .
Είναι όμορφο όμως !
Καλή συνέχεια ...
Κάθε καλό κατά το σαββατοκυρίακο .

Νηφάλια Μέθη είπε...

καλη βδομαδα Διαβατη :)

βιωμενη Ανοιξη ευχομαι σε καθε μερα!

φιλι καληνυχτας

Διαβάτης είπε...

@ Νηφάλια Μέθη μου , καλή βδομάδα και σε σένα . Και μια όμορφη ευλογημένη Άνοιξη . Μιαν όμορφη πορεία προς την Ανάσταση. Πέρασες όμορφα όπου κι΄ αν ήσουν ;
Καλή συνέχεια, και όλο χαμόγελο...

Αργυρούλα

Ελενα καπακιώτου είπε...

χαχαχααχαχαχα πολυ ωραιο.... εγώ είμαι ο κάποιος...... χαχχαα

Διαβάτης είπε...

@ zinaa , δεν μπερδεύτηκες βρε παιδί;
Καλό βράδυ να έχεις , με όνειρα γλυκά.
Την καληνύκτα μου από την πρωτεύουσα.

Ελενα καπακιώτου είπε...

Διαβάτησσα μου καθολου δεν μπερδευτηκα... ηταν πολυ κατανοητο!!! ετσι καταλαβα πως εγω ειμαι ο καποιος... αν και η κορη μου είπε πως εκεινη ειναι ο τυχαιος!!!!

μα οποιοι και να ειμαστε ολα μενουν εκει... παριμενοντας τον καθενα η τον καποιο μα αυτοι ολο πιστευουν πως ο τυχαιος θα ερθει μα ο κανενας δεν παταει.... χαχαχαχα

Διαβάτης είπε...

@ zinaa , καλό βράδυ κορίτσι μου , και σ΄ ευχαριστώ που πέρασες .
Νάσαι καλά.

Την αγάπη μου από την πρωτεύουσα

Νηφάλια Μέθη είπε...

ομορφα ομορφα..στιγμουλες αγαπης..

ομορφο βραδακι! γαληνιο

Διαβάτης είπε...

@ Νηφάλια Μέθη ,
καλημέρα .
Την αγάπη μου.