Παρασκευή 27 Μαρτίου 2009

Στα παιδιά της ομάδας μου ...



Αγαπημένα μου παιδιά , παιδιά της καρδιάς μου ...

Νικόλα , Αλέξανδρε , Νέμο , Σταύρο , Βασίλη , Νίκο , Ναθαναήλ , Νικόλα, Ραφαήλ , Πέτρο , Αντώνη , Αλέξανδρε , Θεόδωρε , Χρίστο , Θάνο ,
Χαράλαμπε …
.
Μαργαρίτα , Ελευθερία , Μαριέλλα , Μαριάννα , Ελέν ,Μαρία ,Νικολέττα ,Κατερίνα , Έλενα , Σταυριάνα , Νίκη , Ελίτα , Χρίστια , Μυρτώ , Γεωργία ,Άννα-Μαρία ,Νικολέττα , Μαριάννα , Νάταλη …



.


Συνεχίζουμε την όμορφη μας πορεία μαζί , και ζούμε όμορφες στιγμές κάθε βδομάδα .

Αύριο θα έχουμε την εκδρομούλα μας . Θα περάσουμε όμορφα .

Θα πάρουμε μια όμορφη ανάσα όλοι μαζί , και από βδομάδας και πάλιν στον αγώνα .

Στο όμορφο στάδιο της Μεγάλης Τεσσαρακοστής όπου βρισκόμαστε , εδώ και τέσσερεις

βδομάδες .

Να συνεχίσουμε ... να αποκτήσουμε όσα θέλει ο Χριστός ,

και να απαλλαγούμε από όσα δεν θέλει ο Χριστός ...

Είναι δύσκολο , το ξέρω . Όμως δεν είμαστε μόνοι .

Έχουμε μαζί μας σύντροφο και συνοδοιπόρο την Γλυκειά Μανούλα

Του Χριστού μας , και μας δίνει δύναμη , και μας κρατά γερά πό το χέρι ,

και μας προστατεύει από κάθε πτώση και από κάθε δυσκολία .

Ας μείνουμε κι΄ εμείς κοντά της , και ας αγωνιστούμε άξια μέχρι το τέλος .

Και πιστέψτε με , αγαπημένα μου παιδιά , θα είναι όμορφο το τέρμα ,

γιατί εκεί θα μας περιμένει ο αναστημένος Ιησούς !

Ο Χριστός , μας καλεί να αγωνιστούμε , όσο μπορεί ο καθένας μας .

Ν΄ αγαπήσουμε περισσότερο , να μην μισούμε και να μην κακολογούμε κανένα .

Νάχουμε πάντα στο νου μας το καλό , και να αποφεύγουμε το κακό .

Και έτσι θα νοιώθουμε πολύ όμορφα . Και θάχουμε ειρήνη στη ψυχή μας .


Σας αγαπώ πολύ , και σας έχω μες την καρδιά μου , αγαπημένα μου παιδιά .

Ο θεός να ευλογά τον καθένα και την καθεμιά σας ξεχωριστά .

.

Δεν υπάρχουν σχόλια: