Κυριακή 12 Απριλίου 2009

Σε Σένα Ξένε

.

Ξένε, ποιος είσαι, που χωρίς καμώματα και μάγια μαγεύεις;

Κοίτα! όπου πατάς άχραντα βγαίνουν βάγια!

Σε βλέπει, και τη δόξα σου, Μεσσία, ποιος δεν κηρήττει;

Γιατί σκορπάς τη μυστικήν αυγή του αποσπερίτη;

Γιατί καθείς που σ' απαντάει, ξεχνάει τη Γη,

και θέλει να σέρνεται απ' τα χείλη σου που στάζουν θείο μέλι:

Δε φοβερίζει ο Λόγος σου, μήτε η ματιά σου καίει·

πώς τρέμουν έτσι αγνάντια σου κι' οι άγριοι Σαδουκαίοι;

Αλήθεια, μ' ένα λόγο σου πώς το κακό γιατρεύεις

κι' ακόμα κι' απ' το θάνατο πώς και νεκρούς γυρεύεις;

Οι λίμνες της Γενησαρέτ και της Τιβεριάδας,

Τα ρόδα του Γεθσημανή, τα κρίνα της κοιλάδας

Σε ξέρουν· είσαι των παιδιών χαμόγελο και ακτίνα των γυναικών·

τα χέρια σου, δυο θαύματα κι' εκείνα, όταν τ' ανοίγεις απλωτά,

θαρρεί κανείς την πλάση ολόκληρην η αγκάλη σου πως θέλει ν' αγκαλιάσει.

κι' εμπρός σου χαμηλώνεται και φτωχική απομένει

του Σολομώντα η εκκλησιά η φεγγοβολισμένη!


(ΠΑΛΑΜΑΣ)
.
Την καλημέρα μου και την αγάπη μου σε κάθε οδοιπόρο
.
και διαβάτη της ζωής.
.
Κάθε ευλογία σε όλους αυτές τις Άγιες Μέρες Των Παθών Του Κυρίου μας .
.

6 σχόλια:

soulful είπε...

Την καλησπέρα μου και μιά ευχή σε όλους σας για την Ανάσταση που ολοι περιμένουμε...

Ολα τα καλά του Θεού στο διάβα σας...

αλεξια είπε...

Καλή Ανάσταση σε όλους!

Διαβάτης είπε...

@ soulful ,

Την καλημέρα μου κι΄ από τη μεγαλόνησο . Καλή Ανάσταση και σε σένα , και στην ψυχή του κάθε οδοιπόρου της ζωής .

Ο Αγαπημένος Ιησούς Χριστός να συντροφεύει τον καθένα μας .

Διαβάτης είπε...

@ αλεξία μου , καλημέρα .

Για μέρες σε έχω στη σκέψη μου .
Είναι πολύς καιρός ν΄ αφήσεις το άρωμά σου στο σοκάκι μας .
Δεν είχα το εμαιλ σου να επικοινωνήσω μαζί σου . Μπορείς να το κάνεις εσύ όποτε θέλεις .

Καλή Ανάσταση κορίτσι μου .
Και στην καρδιά σου πάντα
ν΄ ανθοβολούνε κρίνοι και πασχαλιές

Την καλημέρα μου , και την αγάπη μου από την Κύπρο .

Ι χ ν η λ ά τ η ς είπε...

Αγαπητή μοι αδελφή Αργυρούλα(έχεις τ' όνομα της Μάνας μου και της πρωτότοκης μου κόρης), ο Θεός να σ' έχει πάντα στην Αγία αγκάλη Του.
Καλό Πάσχα, ολοσώματο!
Συνέχιζε να μας τροφοδοτείς, τo΄χουμε ανάγκη.
Πολύ χαίρομαι για τη νέα μας Διαδυκτιακή Χριστο-αδελφότητα που διαφαίνεται.
Ο Θεός να την στεργιώσει!!

ΥΓ. Ο Πνευματικός μας Πατήρ Βαρνάβας Γιάγκου, είναι απ' την Κύπρο! Εκπληκτικές οι ομιλίες του -πραγματικώς ειπείν- χαρισματούχου στον λόγο παπαΒαρνάβα. Υπάρχουν εις το www.netflix.gr

Διαβάτης είπε...

@ Ι χ ν η λ ά τ η ς

Χαίρομαι για τη γνωριμία , Ιχνηλάτη. Το δικό σου όνομα ;

Σ΄ ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια .

Να έχεις πάντα χαρά και ευλογία στη ζωή σου .

Εγώ πέρνω περισσότερα , από όλους εσάς , γι΄ αυτό μην με επαινείς.

Όλα δοσμένα είναι απ΄ Τον Μεγάλο Διδάσκαλο.

Χαίρομαι που ο πνευματικός σου πατέρας είναι από την Κύπρο.
έχω ακούσει κάποιες ομιλίες του , αλλά δεν ήξερα ότι είναι κύπριος.

Καλή Ανάσταση σε όλους.

Ο Θεός μαζί σας.

Αργυρούλα