Δευτέρα 1 Ιουνίου 2009

Στην Παναγία ...

.

Στο εικονοστάσι Σου μπροστά ,

στέκω και Σ΄ αντικρύζω ,

με δάκρυα και κατάνυξη ,

Μητέρα και δακρύζω .


Δακρύζω για την άθλια

ψυχή μου που πονάει ,

και να δει λιγάκι φως ,

Εσένα λακταράει ...


.
Να δώσεις Συ λίγη δροσιά ,

Γλυκειά μου Παναγία ,

να διώξεις κάθε πειρασμό ,

και κάθε ανησυχία .

..
Να δώσεις στην καρδιά μας φως ,

να φέρεις τη γαλήνη ,

και την Αγάπη Του Ιησού ,

που τα σκοτάδια σβήνει .

.
Σ΄ ευχαριστώ Μανούλα μου

Γλυκειά μου Παναγία ,

που είσαι ΄κει Ακοίμητη ,

σε κάθε δυσκολία .

.
Ανοίγεις την Αγκάλη σου ,

μας δέχεσαι μ΄ Αγάπη ,

και Τ΄ Ουρανού Τ΄ Ολόφωτο ,

μας δείχνεις το Παλάτι !


Γίνε λοιπόν παρηγοριά ,

Σκέπη και Μεσιτεία

και με Το Άγιο Χάδι Σου ,

δώσε μας ευλογία .
.
.
( Απ΄ το δικό μου προσωπικό ημερολόγιο ,
.
οι πιο πάνω στίχοι , γραμμένοι προς Την
.
Γλυκειά Κυρά Μακεδονίτισσα , εκ βάθους καρδίας )
.
( Η πιο πάνω εικόνα , είναι η Εικόνα της Παναγίας ,
.
..από την Μονή Παναγίας Μακεδονίτισσας , Λευκωσία )
.
..............................................................................

Βρισκόμαστε ήδη από σήμερα στην αρχή του καλοκαιριού .

Πρώτη Ιουνίου , και εύχομαι στον κάθε διαβάτη και οδοιπόρο της ζωής ,

ένα όμορφο κι΄ ευλογημένο μήνα , καλό , ξεκούραστο και ειρηνικό καλοκαιρι ,

πλούσια γεμάτο με Την Χάρη και τις Δωρεές Του Παναγίου Πνεύματος ,

και Την Αγάπη Του Ιησού Χριστού ,

και πάντα και παντού υπό Την σκέπη και Την προστασία ,

Της Γλυκειάς μας Μανούλας Παναγιάς , που εκεί Ατρόμητος Φρουρός ,

μας προστατεύει από κάθε κίνδυνο και κάθε πειρασμό .

.

4 σχόλια:

jacki είπε...

Ω Παναγιά εσύ μητέρα
και στο σκοτάδι μας Άγιο Φως
Είσαι η χαρά μας μα κι Ελπίδα
Και σ' όλους γύρω πόθος κρυφός.

Καλημέρα σου Αργυρούλα μου!

Διαβάτης είπε...

@ jacki ,

Αγαπημένη μου γλυκειά Ιωάννα ,
σ΄ ευχαριστώ που πρόσθεσες ,
με το άρωμα των δικών σου στίχων ,
στον δικό μου αίνο , και ικεσία προς Την Γλυκειά μας Μανούλα .

Εύχομαι νάναι και για σένα σκέπη και προστασία σε κάθε σου βήμα , και κάθε στιγμή.

Την καλημέρα μου και την αγάπη μου από τη μεγαλόνησο .

Αργυρούλα

Προσμονάριος είπε...

"Η Παναγία είναι χαρά
μεγαλύτερη από όλες τις χαρές"!

Έτσι έλεγε συχνά
ένας μεγάλος άγιος
ο άγιος Σεραφείμ του Σάρωφ
στη Ρωσία εκεί μακριά.
Αυτή τη χαρά
σας ευχόμαστε να έχετε
πάντοτε στην καρδιά
και να τη σκορπάτε
απλόχερα
στους κουρασμένους
γύρω σας διαβάτες
Αμήν.

Η Παναγία η Μακεδονίτισσα να σας ευλογεί!

Διαβάτης είπε...

@ Ι.Μ.ΜΑΚΕΔΟΝΙΤΙΣΣΑΣ ,

Πάτερ Ηλία , την ευχή σας .
Σας ευχαριστώ πολύ για τα καλά σας λογια και τις ευχές σας .

Εύχομαι και για σας , η Παναγιά να είναι στήριγμα και βοηθός σε κάθε δύσκολη στιγμή , και κάθε δοκιμασία της ζωής .

Καλή συνέχεια στο έργο σας .

Να μας έχετε στις προσευχές σας .

Ευλαβικά ,

Αργυρούλα