Τετάρτη 24 Ιουνίου 2009

Μαζί με τον πόνο ...

.
Δεν τον αρνούμαι Χριστέ μου τον πόνο

που επιτρέπεις στη πορεία μου ,

τον δέχομαι σαν ένα επιτίμιο για την άθλια ζωή μου .

Σου ζητώ όμως μέσα από την καρδιά μου ,

δώσε μου Κύριε μαζί , και την δύναμη να τον αντέξω ,

και μέσα απ΄ αυτό το μονοπάτι ,

.
αν και λαβωμένη , αν και με τσακισμένα τα φτερά ,

ένας είναι ο πόθος της ψυχής μου ,

να Σ΄ αντικρύσω μια μέρα ,

σε μιαν Αιωνιότητα χωρίς τέλος ,

και ανάμεσα σ΄ Αγγέλους ,νάναι και οι ψυχές ,

αυτών που δεν χαρήκαμε , μαζί τους σ΄ αυτή τη γη .

Δώσε μου Κύριε τη δύναμη να συνεχίχω ,

και άπλωσε Τα Πανάγια Χέρια Σου ,

και δώσε μας χάδι παρηγοριάς ,

και δρόσισε λιγάκι τις πυρωμένες μας υπάρξεις ...
.
Την ώρα του πόνου Χριστέ μου ,
.
δίνε μας και την δύναμη και την αντοχή να τον υπομένουμε ,
.
και μέσα απ΄ αυτόν , να βγαίνει δοξολογία απ΄ την ψυχή μας ,
.
προς Σε , Τον Πλάστη και Τον Δημιουργό μας .
.
.

4 σχόλια:

ANAZHTHΣH είπε...

Να εισακουστούν άμεσα οι προσευχές σου (μας)γλυκιά μου...

soulful είπε...

Αμήν.

"Δέσε ένα λευκό μαντήλι
κι άστο να φυσά
θα 'ρθει ο πόνος να σε πάρει
θα 'ρθει κι η χαρά..."

Καλό σου ξημέρωμα συνοδοιπόρισα...

Διαβάτης είπε...

@ ANAZHTHΣH ,

Αμήν . Ας μας δώσει στήριγμα , να κρατηθούμε γερά απ΄ το ιμάτιό Του , για να μπορέσουμε να συνεχίσουμε την πορεία της επίγειας ζωής μας .

Σ΄ ευχαριστώ κορίτσι μου ,

Ο Θεός μαζί σου ,

αργυρούλα

Διαβάτης είπε...

@ soulful ,

Συνοδοιπόρε , σ΄ ευχαριστώ που περνάς .

Να εύχεσαι για όλους εμας .

Καλή συνέχεια ...

Ο Θεός μαζί σου

αργυρούλα