Σάββατο 27 Ιουνίου 2009

Σκηνές ...

.
Τέτοιες σκηνές , και τέτοιες εικόνες

όλοι μας έχουμε κάποτε αντικρύσει,

και νοιώθουμε φρίκη και οδύνη .

΄Οταν όμως αυτές οι εικόνες

είναι το σκηνικό μιας ψυχής ,

τότε είναι πολύ οδυνηρό .

Με κάτι τέτοιο μοιάζει η ψυχή μου ,

και ο εσσωτερικός μου κόσμος αυτές τις μέρες ...

Με συντρίμια και χαλάσματα .

Ιησού Χριστέ , Αγαπημένε μου Σωτήρα και Διδάσκαλε ,

βοήθησέ με να ανασυγκροτηθώ ,

να μαζέψω τα συντρίμια της ψυχής μου ,

και να συνεχίσω την πορεία μου .

Δώσε μου τη δύναμη που χρειάζομαι για να το κάνω αυτό .

Μονάχα από Σένα μπορώ να την αντλήσω ...

Μην μου το αρνηθείς Χριστέ μου , και μην αργήσεις .

4 σχόλια:

Ελενα καπακιώτου είπε...

σου ευχομαι να καταφερεις να μαζεψεις τα συντριμια τ
ης ψυχης σου...
να ανασανεις ξανα...
καθαρο αερα στα πνευμόνια σου...

οτι και ναναι...
οτι και να σε απασχολει
αυτες τις μερες
ευχομαι να ειναι περαστικο!!!!

καλο απογευμα

αλεξια είπε...

καλησπέρα Αργυρούλα!!Κάνε κουράγιο γλυκιά μου και τα συντρίμια θα τα μαζέψεις τα κομμάτια θα ξαναμπούν στη θέση τους.
Η χάρις του Κυρίου να σε σκεπάζει πάντα! Σε φιλώ απο την Αθήνα

Διαβάτης είπε...

@ zinaa kapa ,

Αγαπημένη Ζήνα , σ΄ ευχαριστώ για τα ενισχυτικά και παρήγορα λόγια σου .
Δυστυχώς αυτό που έχει συμβεί , δεν είναι κάτι περαστικό.
Είναι όμως κάτι που πρέπει να ξεπεράσω , για να μπορέσω να συνεχίσω .
Ευχήσου με τη βοήθεια Του Θεού , να μπορέσω να το κατορθώσω .

Την αγάπη μου από την πρωτεύουσα.

Αργυρούλα

Διαβάτης είπε...

@ Αλεξία ,

Αγαπημένη μου Αλεξία .
Πόση ανακούφιση μου δίνουν τα λόγια σου κορίτσι μου .
Εύχομαι να μπορέσω σύντομα να ξαναβρώ τον εαυτό μου .
Αυτή όμως η πληγή που άνοιξε μες την ψυχή μου , δεν θα μπορέσει να επουλωθεί ποτέ .
Μονάχα στο Έλεος Του Θεού ελπίζω.
Οι προσευχές σας μου δίνουν παρηγοριά .

Από τη μεγαλόνησο με την αγάπη μου.

Αργυρούλα