Παρασκευή 3 Ιουλίου 2009

Τα " Όχι " Του Θεού !

.

-Παρακάλεσα το Θεό να μου αφαιρέσει την αλαζονεία και ο Θεός μου είπε, ΟΧΙ!

Μου είπε, ότι δεν αφαιρούν την αλαζονεία, αλλά την απαρνούνται!


-Παρακάλεσα το Θεό να με θεραπεύσει από τον σωματικό πόνο , Και ο Θεός μου είπε, ΟΧΙ!

Η ψυχή θεραπεύεται όταν το σώμα πονά ,έτσι κι αλλιώς , το σώμα θα πεθάνει!


-Παρακάλεσα το Θεό να μου χαρίσει την υπομονή και ο Θεός μου είπε, ΟΧΙ!

Μου είπε, ότι η υπομονή έρχεται μετά την δοκιμασία, δεν χαρίζεται, αλλά κατακτείται.


-Παρακάλεσα το Θεό να μου χαρίσει την ευτυχία και ο Θεός μου είπε- ΟΧΙ!

Μου είπε, ότι μου δίνει την ευλογία Του και αν θα γίνω ευτυχής η όχι- εξαρτάται μόνο από μένα!


-Παρακάλεσα το Θεό να με προφυλάξει από τον πόνο και ο Θεός μου είπε, ΟΧΙ!

Μου είπε, πως τα βάσανα απομακρύνουν τον άνθρωπο από τις έννοιες αυτού του κόσμου και τον οδηγούν σ' Αυτόν!


-Παρακάλεσα το Θεό να μεγαλώσει το πνεύμα μου και ο Θεός μου είπε, ΟΧΙ!

Μου είπε, πως το πνεύμα οφείλει να μεγαλώσει μόνο του.

.
........................................................................................................................


Αυτά τα " ΟΧΙ " , Του Θεού , με έκαμαν να Τον αγαπήσω πιο πολύ ,

και η ψυχή μου να Τον ποθήσει περισσότερο ! ...
.

Εύχομαι , μιαν όμορφη κι΄ ευλογημένη μέρα ,

στον κάθε διαβάτη και οδοιπόρο της ζωής,

και ένα γλυκό σαββατοκυρίακο να έχει ο καθένας σας .

Σας ευχαριστώ όλους σας , για την αγάπη σας .

.
Διαβάτης

.

6 σχόλια:

ANAZHTHSH είπε...

Είσαι πραγματική αγωνίστρια.Καλή δύναμη.

Διαβάτης είπε...

@ ANAZHTHSH ,

Όλοι στο στάδιο είμαστε , του αγώνα.
Καλή δύναμη και σε σένα.

Την αγάπη μου,

Αργυρούλα

ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ είπε...

Χάρηκα με την επίσκεψή σου στη σελίδα μου ,ωστόσο κάποιο πρόβλημα στο blog μου δεν μου επιτρέπει να απαντήσω στα σχόλια. Τι φταίει δεν καταλαβαίνω.Καλό απόγευμα.

Διαβάτης είπε...

@ ANAZHTHSH ,

Να είσαι καλά κοπέλα μου .
Δεν υπάρχει πρόβήμα για το σχόλιο.
Μου αρκεί η αγάπη σας .

Καλό βράδυ να έχεις , και ένα όμορφο και ευλογημένο σαββατοκυρίακο .

Ο Θεός μαζί σου

Αργυρούλα

cummulus είπε...

Αργυρούλα, εξαιρετικ΄΄ο το κείεμνο. Ευχαριστώ.

Διαβάτης είπε...

@ Cummulus ,

Κώστα , σ΄ ευχαριστώ .

Ο Θεός μαζί σου .