Τετάρτη 21 Οκτωβρίου 2009

Μυστική κοινωνία ...

.

Έξω μπορεί να χαλάσει ο κόσμος ,

αλλά βαθιά μέσα η ψυχή δεν εμποδίζεται

να έχει μυστική κοινωνία με Τον Θεό ,

μυστική αγάπη για Τον Θεό ,

και μυστικά , μυστικά ,

κατά έναν ειδικό τρόπο ,
.
.

έτσι που το καταλαμβαίνει η ψυχή ,

ο Κύριος θα της ψυθιρίζει :

" Μη φοβάσαι . Εγώ εδώ είμαι .

Συνέχισε τον δρόμο αυτόν .

Συνέχισε να μ΄ αγαπάς ,

συνέχισε να με πιστεύεις ,

συνέχισε να με ακολουθείς ! "
.

(Από το βιβλίο " Το μυστήριο του πόνου " , του π. Συμεών Κραγιόπουλου , σελ.299)

.

Εύχομαι μιαν όμορφη κι΄ ευλογημένη μέρα

σε κάθε διαβάτη και οδοιπόρο της ζωής .

Καλή δύναμη στον καθένα και στην καθεμιά μας .

.
Διαβάτης

.

.

2 σχόλια:

Unknown είπε...

Πολύ ομορφο... Σε ευχαριστω πολυ!

Διαβάτης είπε...

@ Γωγω Καλουδη ,

Καλή σου μέρα κοπέλα μου .
Εγώ σ΄ ευχαριστώ που πέρασες απ΄ το
σοκάκι μου .
Κάθε όμορφο κι΄ ευλογημένο στο δρόμο σου .

Την αγάπη μου.

Αργυρούλα