Τετάρτη 11 Νοεμβρίου 2009

Μάθε με Κύριε ...

.

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Μάθε με Κύριε , να χαμηλώνω το κεφάλι ,
ενώ ταυτόχρονα η ψυχή μου ν΄ ατενίζει τον Ουρανό ! ...

Μάθε με να κλίνω τα γόνατα ,
και να με ταξιδεύει η προσευχή μου ενώπιων Του Θρόνου Σου ! ...

Μάθε με Κύριε ν΄ ανοίγω την καρδιά μου ,
και να χωράει μέσα όλη η οικουμένη ! ...

Μάθε με Κύριε ...

Ν΄ Αγαπώ !
.
.......................................................
.
Εύχομαι μιαν όμορφη και γλυκειά μέρα ,
.
σε κάθε διαβάτη και οδοιπόρο της ζωής .
.
Ο Θεός να δίνει φώτιση και δύναμη
.
στον κάθε ένα και στην κάθε μια μας .
.
Καλή σας μέρα,
.
Διαβάτης
.
.

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Καλημέρα μάθε μας Κύριε να Προσευχόμαστε για όλων τον κόσμο.
Πολύ διδακτική η ανάρτηση σου.Σε περιμένω να σε δω στην Κέρκυρα 12/12.Με αγάπη Τούλα

Διαβάτης είπε...

@ Ανώνυμος ,

Αγαπημένη μου Τούλα ,
σ΄ ευχαριστώ κοπέλα μου για την αγάπη σου , και την ευγένεια της ψυχής σου .
Πόσο θάθελα να βρεθώ στην Κέρκυρα , στην μνήμη του Αγίου Σπυρίδωνα !
Τελικά έχουμε κάτι κοινό μεταξύ μας, κορίτσι μου . Ο Άγιος Σπυρίδωνας γεννήθηκε στην Κύπρο , αλλά τώρα ,το Άγιο του Σκήνωμα βρίσκεται κοντά σας , στην Κέρκυρα.

Εύχομαι να σκέπει και να μεσιτεύει Τον Κύριο για τον καθένα μας , να στέκει δίπλα μας στις δυσκολίες και στις αντιξοότητες της ζωής , και να απαλύνει κάθε θλίψη και κάθε στενοχώρια , και να μας προστατεύει από τους πειρασμούς και κάθε παγίδα του πονηρού .

Την καλημέρα μου στην Κέρκυρα .
Αν θες , στείλε μου το εμαιλ σου Τούλα μου.

Ο Θεός μαζί σου ,

Αργυρούλα