Δευτέρα 14 Δεκεμβρίου 2009

« Ξέσπασμα της καρδιάς μου »

.
« Γλυκύτατε Ιησού μου, σκέπτομαι πόσο με αγάπησες.
Κάτι με τραβούσε κοντά Σου.
.
Πόσες φορές, το γνωρίζεις, το είδες, Σε άφησα.

Με τη ζωή μου την αμαρτωλή Σου έλεγα: δεν σε αγαπώ.

Και όμως Συ, Κύριε, "επέτασας χείρας" σ΄ ένα παιδί άτακτο και δύστροπο.

Έφτασα μέχρι το χείλος της αβύσσου.

Την τελευταία στιγμή με έπιανες και με τραβούσες από την καταστροφή.

Πολλές φορές έφυγα από κοντά Σου, κι άλλες τόσες φορές, Φίλε μου Καλέ,
.
.

Γλυκέ, Σύντροφε της ζωής μου, Παρηγοριά της ψυχής,

πεφιλημένε μου και αγαπητικέ της καρδιάς μου,

με δάκρυα και λυγμούς Σου έλεγα:

"Σοί μόνω αμαρτάνω και Σοί μόνω προσπίπτω".

Ελέησόν με . . . και με ελεούσες .

Δεν μπορούσα όμως ποτέ, Κύριέ μου, να φαντασθώ

πώς τόσο πολύ θα μ΄ αγαπούσες.

Τι να πω; Εσύ ξέρεις πιο πολλά απ΄ όλους μας.

Οι αναστεναγμοί μου Σου τα λένε.
.
Κύριε, Κύριε, θα απαντήσω πως είσαι ο πόθος της καρδιάς μου .

Ναί, Κύριε , Σ΄ αγαπώ, παρ΄ όλα τα ανθρώπινα στοιχεία μου.

Πορεύου , Κύριε μαζί μου κάθε στιγμή ! »


( Απόσπασμα από το βιβλίο "Ξεσπάσματα της καρδιάς μου",

+ Μητροπολίτου Χαλκίδος Νικολάου Σελέντη , για το οποίο
.
ευχαριστώ πολύ την αγαπημένη φίλη Αυγή που έφερε εις γνώσιν μου )

.
.....................................................................................

.
Εύχομαι μια όμορφη κι΄ ευλογημένη μέρα και βδομάδα

σε κάθε διαβάτη και οδοιπόρο της ζωής .

Δέκα μονάχα μέρες μας χωρίζουν από την Μεγάλη Συνάντηση

στο σπήλαιο της καρδιάς μας , στη φάτνη της ψυχής μας .

Ας την ζεστάνουμε όσο καλύτερα μπορούμε ,

για να μπορέσουμε να υποδεκτούμε Τον Βασιλιά της κτίσεως ,

Τον Πλάστη και Δημιουργό μας .

.
Καλή σας μέρα ,

.
Διαβάτης

.

6 σχόλια:

πηνελοπη είπε...

Kai εγω το εχω πει αυτο πολλες φορες...Οταν ανοιξει η καρδια και ξεχειλισει η χαρις του θεου,δεν θελεις να μιλας σε κανεναν,θελεις να ζεις μεσα στη χαρη....και νομιζεις πως η καρδια σου θα τρυπησει,θα σπασει...και λες ''δεν αντεχω αλλο θεε μου αυτη την αγαπη''.Αλλα ειναι λεγει ο γ.ιωσηφ ο ησυχαστης ενα λουκουμακι που σου δινει ο κυριος....για καποιους αλλους τουρτα μουχουν πει,γιατι σε περιμενει πιο κατω μεγαλος πειρασμος......και ετσι η χαρις ειναι αναγκη να πηγαινοερχεται μεχρι να γινεις πρακτικος ανθρωπος στα πνευματικα.και αυτο ειναι τεχνη τεχνων οπως λεγει ο γερων//////////////////////

ANAZHTHΣH είπε...

"Πορεύου , Κύριε μαζί μου κάθε στιγμή"
Ας τον νιώθουμε σιμά μας το γλυκό συνοδοιπόρο...
Καλημέρα Αργυρούλα μου.

Διαβάτης είπε...

@ Πηνελόπη ,

Καλή σου μέρα Πηνελόπη μου .
Ας γίνουμε όλοι δεκτικοί στην χάρη και στην αγάπη Του Δημιουργού μας.

Όμορφη και ευλογημένη μέρα να έχεις.

Την αγάπη μου

Διαβάτης είπε...

@ ANAZHTHΣH ,

Αγαπημένη μου Όλυ , καλή σου μέρα.

Με μια τέτοια συντροφιά στο διάβα της ζωής μας , τι μπορεί πλέον να μας φοβίζει ;

Ας Τον κρατήσουμε κοντά μας .
Ας Του επιτρέψουμε να συμπορευθεί μαζί μας.

Καλή συνέχεια κοπέλα μου στην πορεία της ζωής σου.

Την αγάπη μου

ΑΝΘΗ είπε...

Καλησπέρα, Αργυρούλα!

Είναι μοναδικές οι στιγμές που μπορείς να συνομιλήσεις με τον Κύριο!
Πόση αγάπη δίνει σε μας, άλλοτε αντιληπτή, άλλοτε την προσπερνούμε.

Όταν όλα έχουν γίνει μάταια σε αυτόν τον κόσμο, η μοναδική καταφυγή μας είναι Εκείνος, που τόσο μας αγάπησε.

Πολλές φορές σκεφτόμουν το νόημα της σταυρικής του θυσίας. Κάποια μέρα λοιπόν ο ιερέας της ενορίας μου είπε στο κήρυγμά του κάτι που δεν θα ξεχάσω. Ο σταυρός-ανέφερε-συμβολίζει δυο πράγματα: τη σταυρική θυσία του Ιησού για χάρη μας, αλλά και μια τεράστια αγκαλιά του Θεανθρώπου προς όλους μας! Εύχομαι αυτή η τεράστια αγκαλιά να μας συντροφεύει όλους!

Διαβάτης είπε...

@ ΑΝΘΗ ,

Αγαπημένη μου Ανθή καλή σου μέρα.
" ... μια τεράστια αγκαλιά του Θεανθρώπου προς όλους μας! ... "

Όταν κι΄ εγώ κάποια στιγμή διάβασα γι΄ αυτή την επεξήγηση που έχουν τα ανοικτά χέρια Του Ιησού πάνω στο σταυρό , είναι για να κάνουν μιαν μεγάλη αγκαλιά για να αγκαλιάσουν αν είναι δυνατόν όλην την ανθρωπότητα , ένοιωσα δέος και λύγισαν τα γόνατά μου ενώπιων Του εσταυρωμένου , για να ψελίσω απλά και μυστικά "ένα ευχαριστώ" στο Μεγαλείο της άπειρης τούτης Αγάπης!

Εύχομαι κι΄ εγώ η τεράστια και ζεστή αυτή αγκαλιά , να κρατά όλους μας ενωμένους , στο μεγαλείο και στην απεραντοσύνη της .

Όμορφη και ειρηνική μέρα να έχεις κοπέλα μου , και καλή συν΄λεχεια στην πορεία σου προς την Βηθλεέμ και Το ΄Αγιο Σπήλαιο.

Την αγάπη μου από τη Μεγαλόνησο,

Αργυρούλα