Πέμπτη 31 Δεκεμβρίου 2009

Στο κατώφλι της νέας χρονιάς ...

.
.
Ελάχιστες ώρες απομένουν να αποχαιρετήσουμε και αυτή τη χρονιά .
Και σκέψη μου σήμερα ... όχι άλλες μέριμνες , όχι άλλα τρεχάματα , όχι άλλες σκοτούρες . Μονάχα δυό μεγάλες " συγνώμες " .
.
Η πρώτη και σημαντικότερη , στον Πλάστη και Τον Δημιουργό μου . Για κάθε σκέψη , πράξη , λόγο , που Σε πόνεσαν. Που Σου ξανακάρφωσαν τα καρφιά στις παλάμες , που Σου ξαναλόγχισαν Την πλευρά , που Σου ξαναπότισαν το ξύδι και τη χολή , που Σου ξαναμάτωσαν Την Καρδιά . Συγνώμη !
.


Η δεύτερη , εξίσου σημαντική , σ΄ εσένα . Σ΄ εσένα τον σύζυγο , τον σύντροφο , τον φίλο , τον αδελφό , την αδελφή , το παιδί , τον πατέρα , την μητέρα , τον κάθε διπλανό , μα και μακρινό συνοδοιπόρο , στην πορεία της ζωής , που πίκρανα , που στεναχώρεσα , που πόνεσα , που λύπησα , είτε θεληματικά, είτε άθελά μου . Συγνώμη σε όλους εσάς !


Το κάθε φταίξιμο είναι δικό μου , που πηγάζει μέσα απ΄ τον ανελέητο εγωισμό μου , που καλλιεργώ , με τα πάθη και τα θέλω μες την ψυχή μου , και μου στερεί τη χαρά και την αγάπη απ΄ τη ζωή . Με την συναίσθηση της ευθύνης , απέναντι Στον Θεό , και στον αδελφό μου , με αυτές τις σκέψεις , και αυτές τις δύο μεγάλες "Συγνώμες " , θέλω να αποχαιρετήσω αυτή τη χρονιά που μας φεύγει .
Ας έχει ο καθένας μιαν ευλόγημένη και γεμάτη αγάπη χρονιά .


Διαβάτης


( Πολύ προσωπικές σκέψεις από το ημερολόγιό μου )
.

4 σχόλια:

Γιώργος είπε...

Καλό,όμορφο,χαρούμενο και ευλογημένο το 2010.

Family Art είπε...

Πραγματικά σε ευχαριστώ.......Ο Θεός να σε έχει καλά!!!!!Ευλογημένο το καινούργιο έτος!!!!

Διαβάτης είπε...

@ george-zampiakis ,

Καλή κι΄ ευλογημένη χρονιά Γιώργο.
Εύχομαι ΄καλό και όμορφο στην πορεία της ζωής σου .

Σ΄ ευχαριστώ για τις ευχούλες σου.

Σε χαιρετώ από τη Μεγαλόνησο ,

Αργυρούλα

Διαβάτης είπε...

@ Family Art ,

Σ΄ ευχαριστώ κοπέλα μου που ήρθες στην παρέα μας , σ΄ ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια .

Ο Θεός να δίνει δύναμη σε όλες τις μανούλες όλου του κόσμου , και σε σένα ξεχώριστα ... πέρασα από το ιστολόγιό σου , πολύ όμορφο , θα το δω λεπτομερώς προσεχώς λόγω έλλειψης χρόνου προς το παρών .

Φιλιά πολλά , θερμές ευχές και την αγάπη μου από την Μεγαλόνησο .

Αργυρούλα