Παρασκευή 15 Ιανουαρίου 2010

Κατάθεση ψυχής !

.
Ήταν ένα χρέος που έπρεπε να ξοφληθεί . . .

Και το μόνο αντίτιμο που μπορούσε να το εξοφλήσει ήταν ένα ξέσπασμα ψυχής και μια κατάθεση δακρύων .

Και η μόνη τράπεζα που μπορούσε να δεχθεί αυτή την κατάθεση , ήταν η τράπεζα Του Δημιουργού και Το Ταμείο Τ΄ Ουρανού !

Υποκατάστημα το κατανυκτικό μισοσκότεινο εκκλησάκι Της Οικοδέσποινας Τ΄ Ουρανού ,
Της Γλυκειάς μας Παναγιάς !
.
.

Ενώπιών Της ... πόση ανάπαυση πέρνεις ψυχή μου ; . . .

Ενώπιών Της ... πόση ανακούφιση πέρνεις καρδιά μου ; . . .

Ενώπιών Της ... πόσο στήριγμα και παρηγοριά πέρνει ο καθένας !

Εναποθέτεις τον πόνο και τη θλίψη σου Στα Πανάγια Χέρια Της ,

ακουμπάς την καρδιά σου Στα Πόδια Του Μονογενή Υιού της ,

εμπιστεύεσαι Τη Θεία Του Πρόνοια ... και αφήνεσαι ...

Αφήνεσαι πλέον να οδηγηθείς απ΄ Αυτήν ...

Αφήνεσαι να αναπαυθείς Στην στοργική αγκαλιά Της ,

και να σε πλημμυρίσει η απέραντη κι΄ αμέτρητη Αγάπη Της !

Σιωπηλά , χωρίς να πεις πολλά , Την αφήνεις να διαβάσει τον πόνο

της ψυχής σου , να σ΄ ακουμπήσει μυστικά ,

και να αισθανθείς σαν ένα χάδι στοργικής μητέρας

να χαϊδεύει την ύπαρξή σου και να επουλώνει τις πληγές σου !
.
Έτσι , χωρίς πολλά , και με τόσο μυστικό και μοναδικό τρόπο ,
.
για άλλη μια φορά , Γλυκιά μου Παναγιά ,
.
έγινες το πέρασμα απ΄ το σκοτάδι Στο Φως ,
.
κι΄ από την ταραχή στην ηρεμία και την γαλήνη .
.
.
(Προσωπικές σκέψεις απ΄ το προσωπικό μου ημερολογίο )
.

.
Εύχομαι μιαν όμορφη κι΄ ευλογημένη μέρα

σε κάθε διαβάτη και οδοιπόρο της ζωής .

Ειρηνικό κι΄ ευλογημένο σαββατοκυρίακο

να χαρίσει ο Κύριος σε όλους μας .


Διαβάτης

7 σχόλια:

Συνοδοιπόρος είπε...

Αγαπημένη,

Πόσο χαίρομαι για σένα....
Πέρασες από το σκοτάδιστην ηρεμία .....
Αν καταφέρουμε να αφαιθούμε και να εμπιστευτούμε το θέλημα του Κυρίου όλα φαίνονται διαφορετικα.
Την αγάπη και ενα μεγάλο ευχαριστώ που είμαστε συνοδοιπόροι....

Διαβάτης είπε...

@ Συνοδοιπόρος ,

Εγώ σ΄ ευχαριστώ αγαπημένη μου ,
για την αγάπη σου , και την καλοσύνη της καρδιάς σου .

Τελικά διαπιστώνω πως ο Θεός στέλνει και ανάμεσά μας Αγγέλους ,
να μας στηρίζουν στις στιγμές των πτώσεων και των αδυναμιών μας .

Στέλνει την κατάλληλη στιγμή τον συνοδοιπόρο που έχουμε ανάγκη για να μας στηρίξει στην πορεία της ζωής μας .

Φέρνει τον Σίμωνα Τον Κυρηναίο το δρόμο μας , για να σκουπίσει τον ιδρώτα μας , και να κρατήσει λιγάκι το βάρος του σταυρού μας.

Σ΄ ευχαριστώ αγαπημένη μου γλυκειά ψυχούλα , για όλα αυτά .

Εύχομαι η Γλυκειά μας Παναγιά και ο Αγαπημένος μας Ιησούς Χριστός , να συμπορεύονται μαζί σου , και να εκπληρώνουν κάθε όμορφο πόθο της ψυχής σου , πλημμυρίζοντας σε με Το Φως της Αγάπης Τους.

Την αγάπη μου ,

Αργυρούλα

ΑΝΘΗ είπε...

Καλησπέρα, Αργυρούλα μου!

Η Θεοτόκος είναι η υπέρμαχος στρατηγός των προσευχών μας,αλλά κι η ταχεία σκέπη και βοήθεια σε κάθε μας ανάγκη! Εύχομαι πάντα να φωλιάζεις στη Θεία αγκάλη Της και μέσα απ'τα Πανάγια χέρια Της να ανακουφίζεται κάθε πόνος σου, λόγω της μεγάλης σου πίστης!

Διαβάτης είπε...

@ ΑΝΘΗ ,

Αγαπημένη μου Ανθή , σ΄ ευχαριστώ πολύ που το πέρασμά σου από το σοκάκι μου ,ομορφαίνει τον κήπο της ψυχής μου , γιατί μου χαρίζει όμορφα λουλούδια απ΄ το δικό σου περιβόλι .
Σ΄ ευχαριστώ από καρδιάς .
Η Γλυκειά μας Παναγιά να συνροφεύει κι΄ εσένα στην πορεία της ζωής σου.

Φιλιά πολλά και την αγάπη μου,

Αργυρούλα

Γιώργος είπε...

Πάντων θλιβομένων η Χαρά και αδικουμένων προστατη...η αειπάρθενος Μαρία βοηθάει καθε άνθρωπο να ορθοποδήσει στην ζωή του και να ξεπεράσει την οποιαδήποτε θλιψη που τον απασχολεί,αρκεί να της το ζητήσουμε.Η Θεοτόκος βρήσκεται αδειαλήπτως μέσα στον κόσμο,όπως αναφέρται στο βιβλίο Ασκητές μέσα στον κόσμο, γιατί πονάει και συμπάσχει με τους ανθρώπους.Γι'αυτό ας την επικαλούμαστε συνέχεια.

Διαβάτης είπε...

@ george-zampiakis ,

Έχεις δίκαιο Γιώργο , η Παναγία δεν μας εγκαταλείπει ούτε στιγμή.
Στέκει δίπλα μας και μας δίνει δύναμη και παρηγοριά σε ότι την έχουμε ανάγκη .
Ας μένουμε κι΄ εμείς σαν πιστά παιδιά κοντά Της , και να την κρατούμε , όπως το μικρό παιδί την μητέτα του απ΄ το φόρεμα , μην τυχών και χαθεί .

Ευλογημένο σαββατοκυρίακο σου εύχομαι.
Η Παναγιά μαζί σου,

Αργυρούλα

πηνελοπη είπε...

////Καλη ημερα Αργυρουλα μου περασα να σου πω.../////χριστος ανεστη ψυχη μου!!!