Δευτέρα 15 Φεβρουαρίου 2010

Το ταξίδι ξεκίνησε ...

.
" Όταν κάποιος ξεκινάει ένα ταξίδι θα πρέπει να ξέρει που πηγαίνει.
Αυτό συμβαίνει και με τη Μεγάλη Σαρακοστή.

Πάνω απ΄ όλα η Μ.Σαρακοστή, είναι ένα πνευματικό ταξίδι που προορισμός του είναι το Πάσχα , η Ανάσταση Του Σωτήρος Ημών Ιησού Χριστού . "

...

Ένα ταξίδι, ένα προσκύνημα! Καθώς το αρχίζουμε, καθώς κάνουμε το πρώτο βήμα στη «χαρμολύπη» της Μεγάλης Σαρακοστής βλέπουμε μακριά, πολύ μακριά - τον προορισμό. Είναι η χαρά της Λαμπρής, είναι η είσοδος στη δόξα της Βασιλείας. Είναι αυτό το όραμα, η πρόγευση του Πάσχα, που κάνει τη λύπη της Μεγάλης Σαρακοστής χαρά, Φως, και τη δική μας προσπάθεια μια «πνευματική άνοιξη». Η νύχτα μπορεί να είναι σκοτεινή και μεγάλη, αλλά σε όλο το μήκος του δρόμου μια μυστική και ακτινοβόλα αυγή φαίνεται να λάμπει στο ορίζοντα. «Μη καταισχύνης ημάς από της προσδοκίας ημών, Φιλάνθρωπε!»

( π. Αλέξανδρος Σμέμαν , Από το Βιβλίο «Μεγάλη Σαρακοστή» Εκδ. Ακρίτας)

.Από σήμερα ξεκινούμε λοιπόν όσοι επιθυμούμε αυτό το πνευματικό ταξίδι .

Εύχομαι καλή πορεία σε κάθε διαβάτη και οδοιπόρο ης ζωής .

.

14 σχόλια:

Αναστάσιος είπε...

Καλή και ευλογημένη να είναι και αυτή η περίοδος του εντατικού πνευματικού αγώνα.
Καλή δύναμη μέχρι την Ανάσταση.

πηνελοπη είπε...

+++ Οδευοντας προς τον γολγοθα +++.......Αργυρουλα κουραγιο....

synaxari είπε...

Καλή και ευλογημένη Σαρακοστή Αργυρούλα..
Καλή δύναμη και καλή μετάνοια... Καλόν αγώνα...

Διαβάτης είπε...

@ Αναστάσιος ,

Καλή κι΄ ευλογημένη Τεσσαρακοστή .
Καλή Πορεία στου καθενός το διάβα.
Καλή δύναμη και καλή υπομονή σε κάθε πειρασμό και δυσκολία .

Την αγάπη μου,

Αργυρούλα

Διαβάτης είπε...

@ Πηνελόπη ,

Καλή κι΄ ευλογημένη Τεσσαρακοστή Πηνελόπη μου . Καλή δύναμη και καλή υπομονή σε κάθε δυσκολία και στεναχώρια που βρεθεί στο δρόμο μας.

Ο Θεός μαζί σου,

Την αγάπη μου

Αργυρούλα

Διαβάτης είπε...

@ synaxari ,

Αγαπημένη μου , γλυκειά ψυχούλα .
Σ΄ ευχαριστώ πολύ κοπέλα μου , για τις όμορφες ευχούλες σου.

Καλή δύναμη , καλόν αγώνα , καλή υπομονή και σε σένα αγαπημένη .

Με πίστη και προσευχή οδεύουμε ...

Την αγάπη μου από τη Μεγαλόνησο,

Αργυρούλα

Α.Χ. είπε...

Καλό και ευλογημένο ταξίδι λοιπόν. Ας είναι το τέλος αυτού του ταξιδιού η Ανάσταση της ψυχής μας, η ανακαίνιση μας, ένα καινούριο ξεκίνημα. Ας είναι η Ένωση με τον Χριστό μας που θυσιάστηκε, που σταυρώθηκε για όλους εμάς.

αλεξια είπε...

Καλό καιευλογημένο "ταξίδι" να έχουμε! Καλή δύναμη και μακάρι στο τέλος του να ζήσουμε λίγο περισσότερο την Ανάσταση Του.

Γιώργος είπε...

Καλό και ευλογημένο ταξίδι Αργυρώ.Ευχομαι καλή και αγία Σαρακοστή να έχεις και με το καλό στην Ανάσταση.Καλή σου μέρα.

Διαβάτης είπε...

@ A.X. ,

Καλή κι΄ ευλογημένη Τεσσαρακοστή .
Σ΄ ευχαριστώ για τις όμορφες ευχές σου . Εύχομαι καλή δύναμη και καλή πορεία προς Την Άγία Ανάσταση Του Χριστού μας .
Η Παναγιά μας να σ΄ έχει πάντα υπό την σκέπη και την προστασία Της .
Σ΄ ευχαριστώ που περνάς απ΄ το σοκάκι μας . Άμα μπορέσεις επικοινώνα μαζί μου , εγώ δεν σε βρίσκω .
Καλή δύναμη.Καλό Στάδιο.

Την καλημέρα μου και την αγάπη μου από τη Μεγαλόνησο,

Αργυρούλα

Διαβάτης είπε...

@ αλεξια ,

Αγαπημένη μου Αλεξία , σ΄ ευχαριστώ πολύ για τις ευχούλες σου.
Καλή δύναμη και καλή σαρακοστή κοπέλα μου .
Εύχομαι Το Φως Της Αγάπης Του Ιησού Χριστού να φωτίζει τη ψυχή σου και την πορεία σου μέχρι την Ανάσταση.

Την καλημέρα μου και την αγάπη μου από τη Μεγαλόνησο,

Αργυρούλα

Διαβάτης είπε...

@ george-zampiakis ,

Σ΄ ευχαριστώ Γιώργο για τις ευχές σου.
Καλή κι΄ ευλογημένη Τεσσαρακοστή σε όλους . Καλή δύναμη , με υπομονή και πίστη , ενάντια σε κάθε δυσκολία και πειρασμό.

Την καλημέρα μου και την αγάπη μου στην Κρήτη και τους ανθρώπους της.

Αργυρούλα

ANAZHTHΣH είπε...

Ένα πνευματικό ταξίδι η Τεσσαρακοστή , ένα ταξίδι όλη μας η ζωή. Ας είναι ευλογημένο...
Σε φιλώ.

Διαβάτης είπε...

@ ANAZHTHΣH ,

Ας είναι ευλογημένη και η δική σου πορεία , Όλυ μου .
Με Φως Χριστού το διάβα σου .

Την αγάπη μου ,

Αργυρούλα