Πέμπτη 25 Μαρτίου 2010

Χαίρε Μητέρα της ζωής !

.
.
" Χαίρε Οσμή της Χριστού Ευωδίας !
Χαίρε ζωή μυστικής ευωχίας !
Χαίρε ακτίς νοητού ηλίου !
Χαίρε βολίς του αδύτου φέγγους !
Χαίρε αστραπή τας ψυχάς καταλάμπουσα
Χαίρε ως βροντή τους εχθρούς καταπλήττουσα
Χαίρε ότι τόν πολύφωτον ανατέλλεις φωτισμόν
Χαίρε ότι το πολύρρυτον αναβλύζεις ποταμόν .
Χαίρε σκηνή του Θεού καί Λόγου
Χαίρε αγία αγίων μείζων
Χαίρε κιβωτέ χρυσωθείσα τω Πνεύματι
Χαίρε θησαυρέ της ζωής αδαπάνητε
Χαίρε Νύμφη ανύμφευτε ! "
.
.
.
Χρόνια πολλά σε κάθε Διαβάτη , και Οδοιπόρο της ζωής .
Εύχομαι , η Γλυκειά Μάνα όλου του κόσμου ,
να συντροφεύει τον καθένα και την κάθεμιά μας
σε κάθε βήμα της ζωής μας , και να μας σκεπάζει από
κάθε κίνδυνο και παγίδα του πονηρού .
.
Διαβάτης
.
.

4 σχόλια:

ANAZHTHΣH είπε...

Χρόνια πολλά κι ευλογημένα!

Διαβάτης είπε...

@ ANAZHTHΣH ,

Η Παναγιά να σε σκέπει και να σε προστατεύει σε κάθε στιγμή της ζωής σου , Όλυ μου. Χρόνια Πολλά !

Καλό σου βράδυ,

Την αγάπη μου,

Αργυρούλα

ΑΝΘΗ είπε...

Η μορφή της Παναγίας πρέπει να γίνεται παράδειγμα ήθους, σεμνότητας και υπακοής προς όλες εμάς τις γυναίκες! Η σκέπη της ας προστατεύει όλους τους ανθρώπους!
Χρόνια πολλά και καλή σου μέρα, Αργυρούλα μου!
Καλή δύναμη στο δρόμο της ανάστασης και λύτρωσης!

Διαβάτης είπε...

@ ΑΝΘΗ ,

Χρόνια σου πολλά , Ανθή μου αγαπημένη .
Εύχομαι η Γλυκειά μας Παναγιά να σ΄ έχει πάντα υπό την σκέπη και την προστασία της .

Την αγάπη μου από τη Μεγαλόνησο

Αργυρούλα