Πέμπτη 6 Μαΐου 2010

Ιησού μου . . .

.....

" Ιησού μου , Σύ που δημιούργησες τούς Αγγέλους, καί είσαι Κύριος αυτών των άϋλων όντων, που σε δοξολογούν ασίγητα, Σε δοξολογώ .
Ιησού, πού καλλώπισες όλα τα κτίσματα, Σ΄ευχαριστώ, γιατί με το λογικό που μου έδωσες τα βλέπω και τα χαίρομαι.
Ιησού, που μ΄ένα Σου νεύμα έφτιαξες τον ουρανό, εξομολογούμαι ότι με το βάρος των αμαρτιών μου δεν μπορώ να σηκώσω το βλέμμα να τον δω.
Ιησού, που κατασκεύασες τον ήλιο και τη σελήνη, φώτισε την ψυχή μου.
Ιησού, που διακόσμησες τον ουρανό με τ΄άστρα, κόσμησέ με, με τα χαρίσματά Σου.
Ιησού, που ζωγράφισες τη γη με τα πολύχρωμα κι ευωδιαστά λουλούδια, κάνε να βλαστάνει κι η ψυχή μου άνθη των αρετών.
Ιησού, που έκανες να βγάζουν τα δέντρα διάφορους ωραίους καρπούς, πλούτισέ με, με τους καρπούς του Αγίου Πνεύματος. "

( Άγιος Νικόδημος ο Αγιορείτης )

.

6 σχόλια:

ΑΝΘΗ είπε...

Καλησπέρα, Αργυρούλα μου!

Αν μου επιτρέπεις να προσθέσω και ένα λόγο στην πανέμορφη προσευχή του Αγίου:
Ιησού, Υπέρλαμπρο Άστρο του κόσμου, φώτισε με τη δύναμη της Θείας Χάριτος την Ελλάδα που αργοπεθαίνει στη μοναξιά, τη διαφθορά και τη θλίψη!

Διαβάτης είπε...

@ ΑΝΘΗ ,

" Ιησού, Υπέρλαμπρο Άστρο του κόσμου, φώτισε με τη δύναμη της Θείας Χάριτος την Ελλάδα που αργοπεθαίνει στη μοναξιά, τη διαφθορά και τη θλίψη! "

Ας προσευχηθούμε όλοι μας αγαπημένη μου Ανθή , να φωτίσει ο Κύριος τις ψυχές όλων , να φέρει ειρήνη και γαλήνη , και να γαληνέψουν τα ταραγμένα κύματα της αγαπημένης μας Ελλάδας .

Φέρε , Κύριε Το Έλεός Σου , και σκέπασε με την άπειρη Αγάπη Σου , για άλλη μια φορά την ταλαιπωρημένη μας πατρίδα. Αμήν

Ας προσευχηθούμε εκ βάθους καρδίας αγαπημένη μου Ανθή .

Την αγάπη μου από τη Μεγαλόνησο.

Ανώνυμος είπε...

Ολα όσα μας δίνει η Θεία Χάρις και προσπαθεί να φωτίσει τις ψυχές μας είναι, γιατί αφήσαμε στην άκρη την αγάπη Του,την Πίστη μας,την ταπεινότητα μας,στις πλάτες Του σηκώνει ο καλός ποιμένας σαν απολωλός πρόβατο, τον λαό μας... Μαζί μας σηκώνει και το βάρος των σφαλμάτων και των λαθών μας,που διαπράξαμε τις στιγμές της απώλειας μας..
Η αγάπη Του ας θεραπεύσει τις πληγές που πονούν,και αιμορραγούν,στην Πατρίδα και στις ψυχές μας!

Καλησπέρα καλή μου!

ΔΙ΄ΕΥΧΩΝ ΤΩΝ ΑΓΙΩΝ είπε...

ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ!!!
ΑΥΤΑ ΠΡΟΚΑΛΕΙ Η ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΣΗ ΜΑΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΘΕΟ.
ΔΕΝ ΜΕΝΕΙ ΤΙΠΟΤΕ ΟΡΘΙΟ.
ΑΣ ΕΠΙΣΤΡΕΨΟΥΜΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΣΤΟΝ ΚΑΛΟ ΘΕΟ ΜΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΒΡΟΥΜΕ ΤΗΝ ΗΡΕΜΙΑ ΜΑΣ.
ΚΑΙ ΔΕΝ ΞΕΧΝΑΜΕ ΝΑ ΠΡΟΣΕΥΧΟΜΑΣΤΕ.

Διαβάτης είπε...

@ ellen ,

Καλημέρα αγαπημένη μου.
Όσα κι΄ αν κάνουμε , ό,τι κι΄ αν κάνουμε , ο Καλός Ποιμένας θα τρέξει να μας αναζητήσει , να μας βρει, να μας συνεφέρει , να μας θεραπεύει κάθε πληγή , κάθε πόνο , κάθε τραύμα .
Σεβόμενος φυσικά την ελευθερία μας, δεν θα μας αναγκάσει με το ζόρι να γυρίσουμε κοντά Του , αλλά για να μας συνετίσει ίσως χρειαστεί να μας δώσει μερικά χαστούκα ... και ίσως αυτά τα χαστούκια νάναι τα γεγονότα που βιώνουμε στις μέρες μας , αγαπημένη μου .
Ας ξυπνήσουμε , ας μαζέψουμε το μυαλό μας , ας δούμε από που βγαίνει το Φως ,να ακολουθήσουμε εκείνη την οδό , που θα μας βγάλει από τα αδιέξοδα και τις δυσκολίες που μόνοι μας , με την απερισκεψία μας και την αποστασία μας οδηγηθήκαμε .

Όσο μπορούμε , προσευχόμαστε ... για όλους και για την πατρίδα μας.

Την καλημέρα μου και την αγάπη μου από τη Μεγαλόνησο.

Διαβάτης είπε...

@ ΔΙ΄ΕΥΧΩΝ ΤΩΝ ΑΓΙΩΝ ,

Καλή σας μέρα .
Αληθώς Ανέστη ο Κύριος .
Μονάχα Το Άπειρό Του Έλεος θα μας γλυτώσει .
Ας επιστρέψουμε , σαν τον άσωτο υιό, στον Καλό Πατέρα , που δεν θα σταματήσει ποτέ να περιμένει τον γυρισμό μας.

Καλή συνέχεια στη μέρα σας.
Ο Θεός μαζί σας.