Δευτέρα 3 Μαΐου 2010

Δεν χωρίζουμε ... αντάμα συνεχίζουμε !

...
.
.
Το πιο κάτω τραγουδάκι , αφιερωμένο στην αγαπημένη Ολυμπία ,
για την γλυκειά της , σιωπηλή παρουσία ,
στης ζωή μου το μονοπάτι.
Ολυμπία μου , " Σ΄ Ευχαριστώ " !
.
Διαβάτης
.
.
.

.
.
.
.
"Μαζί με Τον Χριστό μου , λαχτάρησα να ζήσω ,
μαζί με Τον Χριστό μου , ώσπου να ξεψυχήσω .
.
Στις φοβερές φουρτούνες , στα ήσυχα νερά ,
στα γαλανά Ουράνια , κυβέρνα Βασιλειά .
.
Μαζί με Τον Χριστό μου , λακτάρησα να ζήσω ,
μαζί με Τον Χριστό μου , ώσπου να ξεψυχήσω .
.
Συντρόφευε το βήμα , φλόγιζε την καρδιά ,
Γλυκειέ Ναζαρινέ μου , και κράτα με γερά.
.
Μαζί με Τον Χριστό μου , λαχτάρησα να ζήσω,
μαζί με Τον Χριστό μου , ώσπου να ξεψυχήσω ! "
.
.
***
.
Καλημέρα σε κάθε διαβάτη και οδοιπόρο της ζωής !
.
.
.

4 σχόλια:

ANAZHTHΣH είπε...

Συγκίνηση γλυκιά...σ΄ευχαριστώ.
Για μια φορά ακόμη διαπιστώνω πόσο όμορφος είναι ο αγώνας μας...
Επιθυμώ να πετάξουμε από πάνω μας ό,τι βαραίνει την ψυχή μας και λεύτεροι πια να ελκύσουμε τη χάρη Του, να γευτούμε όλοι-τ΄αδέλφια μου- την θεία κληρονομιά μας.Να είναι κοντά η μέρα...
Αντάμα συνεχίζουμε για τη Συνάντηση...
Η αγάπη Του θαρρώ αγαπημένη μου μας ένωσε πέρα από χρόνο, τόπο και
συμβατικότητες.
Φιλί γλυκό,υπομονή και επιμονή...

ΕΙΡΗΝΗ Ζ.Κ Ο ΘΕΟΣ ΑΓΑΠΗ ΕΣΤΙ είπε...

ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ!!
Μακαρι η ευχη σου ANAZHTHΣH να γινει ευχη ολων των ανθρωπων...

Μια γλυκια κι ευλογημενη μερα να εχετε και οι δυο σας.

Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΜΑΖΙ ΣΑΣ!!

Διαβάτης είπε...

@ ANAZHTHΣH ,

Αγαπημένη ,
αισθάνομαι πόσο πολύ γενναιόδωρος είναι Ο Θεός μαζί μου , και έφερε στο δρόμο της ζωής μου τόσο όμορφες και ξεχωριστές υπάρξεις , που με την παρουσία τους ομόρφυναν και τη δική μου πορεία !

Λες , " Η αγάπη Του θαρρώ μας ένωσε πέρα από χρόνο, τόπο και
συμβατικότητες."

Για τούτο , " δεν χωρίζουμε ... αντάμα συνεχίζουμε ! " , για Την Μοναδική Συνάντηση .

Ολυμπία μου , " Σ΄ Ευχαριστώ ! "

Διαβάτης είπε...

@ ΕΙΡΗΝΗ Ζ.Κ Ο ΘΕΟΣ ΑΓΑΠΗ ΕΣΤΙ ,

Αληθώς Ανέστη !
Όμορφη κι΄ ευλογημένη μέρα και για σένα , γεμάτη Φως Χριστού , χαμόγελο , κι΄ αγάπη .

Την αγάπη μου