Τρίτη 12 Οκτωβρίου 2010

Αγαπημένε μου . . .

...
Αγαπημένε μου ...

Έψαξα σε όλον τον κόσμο ...

πουθενά δεν βρήκα χαρά μακρυά Σου .

Είδα του κόσμου τα θαύματα ,

αλλά ποτέ ένα θαύμα σαν Εσένα .

Έστησα το αυτί της ψυχής μου ,

πίσω από αμέτρητες πόρτες ,

αλλά ποτέ δεν άκουσα λόγια

τρυφερά σαν Τα δικά Σου .

Ζήτησα απεγνωσμένα ένα καταφύγιο ,

αλλά καμιά αγκαλιά δεν με δέκτηκε

σαν Τη δική Σου !

Αναζήτησα το Φως ,

και τίποτα δεν μπόρεσε να φωτίσει τη ψυχή μου

εκτός απ΄ τη δική Σου παρουσία .

Συνοδοιπόρε Αγαπημένε ,

όλοι οι δρόμοι φτάνουν σ΄ αδιέξοδα ,

αν δεν συμπορευφθείς μαζί μας Εσύ !

..
Διαβάτης

.

.

8 σχόλια:

Δημήτριος Ευγενικός είπε...

Αργυρούλα,

Μόνο Εκείνος, είναι η Χαρά, η Ζωή το ΦΩΣ,
και κάθε καλό στην ζωή μας.

Είθε και στις καρδιές μας !

Την καλημέρα μου από μια συννεφιασμένη Αθήνα.
Κάθε καλό και όμορφο εύχομαι στην μέρα σου.

Δημήτρης

ΑΝΘΗ είπε...

Αγαπημένη μου Αργυρούλα,

Θαυμάσια έκφραση συναισθημάτων για την 1η και σπουδαιότερη των Θεϊκών εντολών! "Να αγαπάς τον Κύριο και Θεό σου με όλη την καρδιά σου, με όλη την ψυχή σου και με όλο το μυαλό σου." Η αγάπη για τον Κύριο είναι αληθινή και μόνιμη. Δεν μπορεί ποτέ κανείς να την αποτρέψει, δεν μπορεί τίποτα να τη σβήσει, εάν εμείς δεν το θελήσουμε. Όμως η αγάπη του Κυρίου για καθένα από τα πλάσματά Του είναι πλήρης. Δεν χάνει ποτέ την ελπίδα της και δεν γνωρίζει κανένα όριο. Ας συμπορευθούμε στο μεγαλείο της Αγάπης του, μια και ο Θεός "ἀγάπη ἐστί".
Καλή σου μέρα και με την αγάπη μου.

Διαβάτης είπε...

@ Δημήτριος Ευγενικός ,

Σ΄ ευχαριστώ καλέ κι΄ ευγενικέ μου φίλε , που πέρασες απ΄ το διαδικτυακό μου σοκάκι , και άφησες άρωμα Θεϊκής Αγάπης να ξεχειλίσει από τη ψυχή σου .

" Μόνο Εκείνος, είναι η Χαρά, η Ζωή το ΦΩΣ !"

Μόνο κοντά Του υπάρχει η ανάπαυση. Τίποτε άλλο δεν μπορεί να δώσει ειρήνη και πραότητα στις ψυχές μας.

Το Ύδωρ της Ζωής !
Κι΄ εμείς πεθαίνουμε απ΄τη δίψα ...

Τι φταίει άραγε ;
Μήπως προσπαθούμε να ξεδιψάσουμε από λάθος πηγές ; ...

Εύχομαι να έχεις μιαν όμορφη κι΄ ευλογημένη μέρα Δημήτρη , και Το Θείο Φως Της Αγάπης Του Ιησού Χριστού να πλημμυρίζει τη ψυχή σου.

Σε χαιρετώ από τη Μεγαλόνησο.

Διαβάτης είπε...

@ ΑΝΘΗ ,

Αγαπημένη μου ,
Η αγάπη Του Ιησού Χριστού , είναι που μας ενώνει , και Τον Δοξολογώ με όλη μου την καρδιά γι΄ αυτό .

Σε κάθε μας βήμα , μας λέει
" Σ΄ αγαπώ " .
Ζούμε , αναπνέουμε , υπάρχουμε ,
αμαρτάνουμε , Τον διώχνουμε ,
Κι΄Αυτός μας φωνάζει " Σ΄ Αγαπώ " .

Άραγε πόσο ακόμα θα με ανέχεται όπως την ανορθόγραφη γραφή πάνω στην Δημιουργία Του ;

Αγαπημένη μου Ανθή ,
Άπειρη η Αγάπη Του απέναντί μας .
Εύχομαι να μπορέσουμε ν΄ αγγίξουμε κάποια στιγμή τούτο το Θείο Μεγαλείο.

Φιλιά πολλά και την αγάπη μου κορίτσι μου .

Ο Θεός μαζί σου.

Δημήτριος Ευγενικός είπε...

Τι φταίει άραγε ;
Κάτι οι πολλές μέριμνες, η αγάπη μας για τα υλικά αγαθά, κάτι η επιθυμία της δόξας από τους ανθρώπους . . . και περισσότερο οι προσκολλήσεις μας, σαν μόνη χαρά, στα πράγματα αυτής της ζωής, τα γνωστά δηλαδή θέματα, που συναντάει κανείς, στην πνευματική ζωή.

Μήπως προσπαθούμε να ξεδιψάσουμε από λάθος πηγές ; ...
Αισθάνομαι, ότι και όποιος δεν είναι ενωμένος με την Πηγή της Ζωής και της Χαράς,
μάταια προσπαθούμε να ξεδιψάσουμε.

Σκέψεις, Εν Τη Οδώ, οδεύοντας από την Γη προς τον Ουρανό.

Ο Χριστός, εν τω μέσω (καρδιά, καρδιές) ημών !

Διαβάτης είπε...

@ Δημήτριος Ευγενικός ,

Η ευγένεια της ψυχής σου , ήρθε και πάλιν να αναρωτηθεί μαζί μας , και να δώσει κάποιες απαντήσεις στα ερωτήματα που θέτω στον εαυτό μου . Να είσαι καλά Δημήτρη .

Τι φταίει άραγε ; ...
Φταίει που δεν αφήνουμε στην ψυχή μας πολύ χώρο να χωρέσει ο Χριστός . Ο Εραστής της καρδιάς μας !
Φταίει που δίνουμε προτερεότητα σε όλα τ΄ άλλα , και ύστερα σ΄ Αυτόν.
Φταίει ο εγωισμός μας , η φιλαυτία μας , το ότι έχουμε την αίσθηση ότι μπορούμε να τα καταφέρουμε και μόνοι μας ...
Μα να που δεν μπορούμε τελικά ...

Και όσο κι΄ αν προσπαθούμε να ξεδιψάσουμε από αλλού , πάντα διψασμένοι θα είμαστε , αν δεν ενωθούμε , με την πραγματική πηγή , που ρέει ασταμάτητα Το Ύδωρ της Ζωής . Τον Ιησού Χριστό .

Εύχομαι ένα όμορφο , ειρηνικό και ευλογημένο βράδυ , Δημήτρη. Με Φως Χριστού να πλημμυρίζει την ψυχή σου.

Ανώνυμος είπε...

Εκφρασις Θείου έρωτα ΄καλέ μας Διαβάτη καταπληκτικά δοσμένος!!!πηνελόπη--καλό βράδυ!!

Διαβάτης είπε...

@ Πηνελόπη ,

Καλή σου μέρα Πηνελόπη μου και σ΄ευχαριστώ για το σχόλιό σου .

Εύχομαι η Αγάπη Του Ιησού Χριστού , να πλημμυρίζει τις καρδιές ολονών μας .

Ο Θεός μαζί σου.