Δευτέρα 22 Νοεμβρίου 2010

Πόσο δύσκολα αποκτάμε την Ταπείνωση . . .

...
Τελικά , για να αποκτήσουμε ταπείνωση

χρειάζεται πολύς αγώνας και πολλή προσπάθεια ...

Χρειάζεται πολλά δάκρυα να χύσουμε ,

πολλά " εγώ " να παραμερίσουμε ,

πολλά γόνατα να μουδιάσουμε στην προσευχή ,

και μαζί μ΄ αυτά και την καρδιά μας ...

Δύσκολα ανεχόμαστε μια προσβολή , ένα εξευτελισμό , μια προδοσία ...

Εύκολα αρεσκόμαστε στους επαίνους , στις κολακίες , στις ωραιολογίες ...

Στα λόγια , και στις σκέψεις τα βλέπουμε όλα εύκολα .

Νομίζουμε ότι η ταπείνωση είναι από τις αρετές που εύκολα μπορούμε να κατακτήσουμε ,

όμως τα πράγματα είναι εντελώς διαφορετικά .

Η ταπείνωση , είναι το ωραιότερο απ΄ τα λουλούδια που μοσχοβολούν μες τον Παράδεισο !

Δύσκολα μπορεί να το κατακτήσει κανείς ,

γιατί ακριβώς χρειάζεται κόπος και προσπάθεια ...

.
"Η ταπείνωση είναι μία σκάλα με εκατομμύρια σκαλοπάτια.

Το πρώτο σκαλοπάτι πατά στη γη, και το τελευταίο, αν υπάρχει, ακουμπά στον ουρανό ! "
.

"Η οσία ταπείνωση δεν καταδικάζει τους άλλους , αλλά καταδικάζει εν διανοία συνεχώς και ειλικρινώς τον εαυτό μας "

Η υπερηφάνεια εμποδίζει την ψυχή να μπει στο δρόμο της ταπείνωσης !

Αν είχαμε ταπείνωση , ο Κύριος από αγάπη θα μας απεκάλυπτε όλα τα μυστήρια .

Αλλά η συμφορά μας είναι πώς δεν είμαστε ταπεινοί , υπερηφανευόμαστε και είμαστε ματαιόδοξοι για κάθε τι ασήμαντο κι έτσι βασανίζομε τον εαυτό μας και τους άλλους . ...

Όταν σε ταπεινώνει ο άλλος και το δέχεσαι, τότε έχεις πραγματική ταπείνωση, γιατί πραγματική ταπείνωση είναι η ταπείνωση στην πράξη, όχι στα λόγια , μας λέει πολύ όμορφα ο γέροντας Παϊσιος .

Μέχρι να αποκτήσουμε αυτή τη θεάρεστη αρετή της Ταπείνωσης
έχουμε πολύ δρόμο μπροστά μας .
Ας μην τα βάζουμε κάτω . Ο πονηρός μας πολεμά , όμως ο Κύριος συμπορεύεται μαζί μας .
Έχουμε δυνατό υπόδειγμα ταπεινώσεως Την Γλυκιά μας Μάνα Παναγιά ,
ας την επικαλούμαστε να στέκει δίπλα μας , και να μας ενισχύει στον αγώνα μας .

Εύχομαι καλή Δύναμη στου κάθε Διαβάτη και Οδοιπόρου την πορεία προς Τον Ουρανό.

Διαβάτης

,

,

13 σχόλια:

Συνοδοιπόρος είπε...

Nα πουμε δεν είναι αυτοί που αμαρτάνουν αλλά εγώ .Τέτοιους χριστιανούς έλεγε ο Γέρω Παισιος θέλει ο Θεός που φέυγουν απο τον κακό λογισμό όπως αποφευγει η μέλισσα την ακαθαρσία.

Την αγάπη μου φιλενάδα........
Υπομονή πίστη προσευχή και σιωπή .

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΕΓΩ ΘΑ ΚΡΑΤΗΣΩ ΑΥΤΟ¨.Η ταπείνωση , είναι το ωραιότερο απ΄ τα λουλούδια που μοσχοβολούν μες τον Παράδεισο .

ΚΑΛΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ.

Mrs Greenwich είπε...

.......Κι όταν ψυχή μου δεν ταπεινωθούμε απο μόνοι μας...μας ταπεινώνει ο Θεός, και τρόποι για το Θεό υπάρχουν πολλοί!!!!! Σε φιλώ!

Διαβάτης είπε...

@ Συνοδοιπόρος ,

Σ΄ ευχαριστώ αγαπημένη μου για τις σκέψεις και τις συμβουλές σου.

Καθημερινές ευκαιρείες ταπείνωσης ,πολλές στο δρόμο μας.

Ας έχουμε πρότυπό μας την Γλυκιά μας Παναγιά , που ήταν μια ταπείνωση όλη η ζωή της.

Σ΄ ευχαριστώ αγαπημένη μου.

Καλή μέρα να έχεις. Ο Θεός μαζί σου.

Διαβάτης είπε...

@ JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS ,

Να; είσαι καλά , καλέ μου SΚΡΟΥΤΖΑΚΟ .
Κι΄ εγώ αυτό κρατάω...
Η ταπείνωση , είναι το ωραιότερο απ΄ τα λουλούδια που μοσχοβολούν μες τον Παράδεισο !

Καλή μέρα να έχεις. Ο Θεός μαζί σου.

Διαβάτης είπε...

Mrs Greenwich ,

Σας ευχαριστώ που περάσατε , και για το σχόλιο.
Να σας έχει ο Θεός πάντα καλά.

Την αγάπη μου.

ΑΝΘΗ είπε...

Καλημέρα, Αργυρούλα μου!
Πολύ όμορφες οι συμβουλές σου!
Μου άρεσε πολύ, όπως και σε άλλους συνδίκτυους, η φράση: "Η ταπείνωση , είναι το ωραιότερο απ΄ τα λουλούδια που μοσχοβολούν μες τον Παράδεισο !" Πραγματικά, αν και είναι εξαιρετικά δύσκολο, οφείλουμε να προσπαθούμε να αποβάλουμε τον εγωισμό μας, μια και η ταπείνωση είναι η διά Χριστού μίμησις ζωή. Όπως έλεγε κι ο αββάς Ησαΐας: «Ἔθισον τήν γλῶσσαν σου τοῦ λέγειν συγχώρησον, καί ἡ ταπείνωσις ἐπελεύσεται ἐπί σέ».
Καλό απόγευμα!

Διαβάτης είπε...

@ ΑΝΘΗ ,

Το κρατάμε λοιπόν : "Η ταπείνωση , είναι το ωραιότερο απ΄ τα λουλούδια που μοσχοβολούν μες τον Παράδεισο ! "

Ας το καλιεργήσουμε ν΄ ανθίσει και να μοσχοβολήσει , αγαπημένη μου Ανθή.

Σ΄ ευχαριστώ για την αγάπη σου , τις σκέψεις σου και τα καλά σου λόγια.

Να έχεις μιαν όμορφη κι΄ ευλογημένη μέρα.

Η Παναγιά μαζί σου.

Την αγάπη μου.

Ανώνυμος είπε...

KAI NA MH ΜΙΛΗΣΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΟΤΑΝ ΤΟΝ ΤΑΠΕΙΝΩΝΟΥΝ ΑΠΟ ΜΕΣΑ ΤΟΥ ΒΡΑΖΕΙ ΑΓΑΠΗΤΗ ΜΟΥ ΤΙ ΝΑ ΛΕΜΕ ΤΩΡΑ.

Διαβάτης είπε...

@ Ανώνυμος ,

Ας λέμε την " Ευχή " , φίλε μου , και ο Κύριος θα μας στηρίξει και θα μας ενισχύσει στον αγώνα μας.

Καλή μέρα να έχεις.

Ο Θεός μαζί σου.

Γιώργος είπε...

Η ταπείνωση έιναι η πορτα που μπαίνουμε στον Ουρανό, όμως για να μας ανοίξει ωφείλουμε να μην λογαριάζουμε για κατι το εαυτό μας και να δεχόμαστε όλες τις συμφορες που μας έρχουνται ως φαρμακα για την ψυχή μας.

Καλη σου μερα.

Διαβάτης είπε...

@ george-zampiakis ,

Σ΄ ευχαριστώ Γιώργο για τις όμορφες σκέψεις που καταθέτεις ενώπιών μας.

Εύχομαι να παραδειγματιζόμαστε απ΄ την ταπείνωση Της Παναγίας και των Αγίων μας , για να μπορέσουμε να αισθανθούμε το αιθαίριο της ταπεινώσεως άρωμα.

Να έχεις μιαν όμορφη κι΄ ευλογημένη μέρα.

Ο Θεός μαζί σου.

Ανώνυμος είπε...

ΔΕΝ ΑΠΟΚΤΑΜΕ ΔΥΣΚΟΛΑ ΤΑΠΕΙΝΩΣΗ...

ΑΝ ΑΓΑΠΑΜΕ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ΜΑΣ
ΟΛΟΨΥΧΑ
ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΕΓΩΙΣΜΟ
ΑΓΑΠΑΜΕ ΤΟΥΣ ΠΑΝΤΕΣ ΤΟ ΙΔΙΟ
ΕΜΠΡΑΚΤΩΣ
ΑΠΟΔΕΔΕΙΓΜΕΝΑ

ΚΑΙ ΣΚΕΦΤΟΜΑΣΤΕ
ΚΑΙ ΛΕΜΕ
ΠΑΝΤΑ ΚΑΙ ΠΡΩΤΑ
*ΕΣΥ*

ΤΟ εγω ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ
ΟΤΑΝ ΑΓΑΠΑΜΕ ΑΛΗΘΙΝΑ...

ΑΝ ΑΦΗΣΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΑΚΡΗ
ΤΗΝ ΥΠΟΚΡΙΣΙΑ
ΚΑΙ ΤΟΝ ΕΓΩΙΣΜΟ

ΤΟΤΕ Η ΑΓΑΠΗ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΟΥΣΑ
ΟΠΩΣ ΚΑΙ Η ΤΑΠΕΙΝΩΣΗ.

ΠΟΛΥ ΑΠΛΑ.

ΕΥΛΟΓΕΙΤΕ+