Τρίτη 19 Απριλίου 2011

Μπροστά Στο Πάθος ...

...

Μπροστά Στο Πάθος Του Λυτρωτή μας,

Του Κυρίου ημών Ιησού Χριστού ,

ο κάθε δικός μας , ανθρώπινος πόνος ,

το κάθε μας δάκρυ και στεναχώρια ,

γίνονται μύρα μπροστά Στα Πόδια Του Ιησού ,

γίνονται προσευχή κάτω από Το Σταυρό Του ,

γίνονται ύμνος και δοξολογία Προς Αυτόν ,

που κράτησε Στους Ώμους Του το μεγαλύτερο βάρος ,

που μάτωσε η καρδιά Του από τον μεγαλύτερο πόνο ,

που νίκησε όμως τον θάνατο και μας χάρισε τη ζωή , με τη δική Του Ανάσταση !


Γι΄ αυτό σήμερα , σκύβω μυστικά μες της ψυχής μου τα κατάβαθα ,

και Τον παρακαλώ :


" ό,τι νεκρό του μυστικού μου κόσμου ,

παρακαλώ Σε Ιησού , ανάστησέ το , εντός μου "


Διαβάτης

,

10 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Ωραιότατος ο τελευταίος στίχος αγαπητέ μας Διαβάτη,πολύ με συγγίνησε!
Ευχές σε όλο το μπλόκ σας για ένα ειρηνικό Πάσχα με αγάπη..
Καλή Ανάσταση σε όλους αλλά και στις πατρίδες μας αγαπητή μου Αργυρούλα,που περνούν γολγοθά[ΕΛΛΆΔΑ ΚΑΙ ΚΥΠΡΟ]!
πηνελόπη

Νηφάλια Μέθη είπε...

καλη Μεγαλοβδομαδα
Αργυρω μου..!

πολυ ποιητικος ο τελευταιος στιχος

Διαβάτης είπε...

@ Πηνελόπη ,

Καλή πορεία προς την Ανάσταση Πηνελόπη μου .

Σ΄ ευχαριστώ για τις ευχές και τα καλά σου λόγια .

Ο Θεός μαζί σου.

Την αγάπη μου

Διαβάτης είπε...

@ Νηφάλια Μέθη ,

Αγαπημένη μου ...

Καλή Μεγάλη βδομάδα και καλή πορεία προς Την Ανάσταση .

Το γιασεμάκι , από τον Άγιο Ηρακλείδιο , την ημέρα που πήγαμε μαζί , θυμάσαι ... στου Μοναστηριού το προαύλιο .

δεν είναι δικός μου ο τελευταίος στίχος ... πραγματικά πολύ όμορφος!

Καλή Ανάσταση γλυκειά μου ψυχούλα .

Την αγάπη μου.

ΑΝΘΗ είπε...

Καλή μου Αργυρούλα,

Μοναδικός ο στίχος του Βερίτη! Για να αναγνωρίζω τη νέκρωση στοιχείων μέσα μου σημαίνει ότι γίνομαι καλύτερος άνθρωπος.Η αφύπνιση αυτή φαίνεται και σε ένα άλλο ποίημα: "Ποιος ξέρει.,.ίσως μέσα μου να κλείνω τη δύναμη που θα 'ρθει να με σώσει- που θα με κάνει τις πληγές να υπομείνω και ίσως ίσως το σταυρό μου να σηκώσει. Όχι! Δε θέλω Σίμωνες εγώ! Μονάχος το σταυρό μου θε' να στήσω, μονάχος μου διπλά θα σταυρωθώ κι ένα Χριστό δικό μου θ' αναστήσω."
Καλή Ανἀσταση!

Διαβάτης είπε...

@ ΑΝΘΗ ,

"Ποιος ξέρει...ίσως μέσα μου να κλείνω τη δύναμη που θα 'ρθει να με σώσει...
που θα με κάνει τις πληγές να υπομείνω
και ίσως ίσως το σταυρό μου να σηκώσει.

Όχι! Δε θέλω Σίμωνες εγώ!
Μονάχος το σταυρό μου θε' να στήσω,
μονάχος μου διπλά θα σταυρωθώ
κι ένα Χριστό δικό μου θ' αναστήσω."

Πανέμορφο Ανθή μου . Σ΄ ευχαριστώ.

Καλή Ανάσταση !

Ποσειδών είπε...

Καλή Ανάσταση καλή μου φίλη Αργυρούλα, καλή Ανάσταση σε όλους.
Τις Άγιες αυτές ημέρες, η ενθύμηση
των Παθών Του Κυρίου μας ας γίνει
η αφορμή να νεκρώσουμε τον παλιό
μας εαυτό. Ας προσπαθήσουμε να γίνουμε καλύτεροι άνθρωποι ως ελάχιστη ένδειξη ευγνωμοσύνης σε
Αυτόν που εκουσίως σταυρώθηκε για
εμάς, για την δική μας σωτηρία.

ΕΙΡΗΝΗ Ζ.Κ Ο ΘΕΟΣ ΑΓΑΠΗ ΕΣΤΙ είπε...

ΕΥΧΟΜΑΙ Η ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΠΟΥ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ, ΝΑ ΦΕΡΕΙ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΣΤΗ ΨΥΧΗ, ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΑΣ ΚΑΙ ΣΤΟ ΠΝΕΥΜΑ ΜΑΣ.

ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ.
ΚΑΙ
Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΜΑΖΙ ΜΑΣ

Διαβάτης είπε...

@ Ποσειδών ,

Σ΄ ευχαριστώ καλέ μου φίλε Ποσειδών για τις ευχές και τις νουθεσίες σου.

Καλή Ανάσταση , με Φως Χριστού να πλημμυρίζει εντός σου.

Την καλημέρα μου και την αγάπη μου από τη Μεγαλόνησο.

Διαβάτης είπε...

@ ΕΙΡΗΝΗ Ζ.Κ Ο ΘΕΟΣ ΑΓΑΠΗ ΕΣΤΙ ,

Σ΄ ευχαριστούμε Ειρήνη μου για τις ευχές σου .

Καλή Ανάσταση και σε σένα .

Εύχομαι η Αναστάσιμη χαρά να ζει μόνιμα στην ψυχή σου.

Την αγάπη μου.