Πέμπτη 22 Σεπτεμβρίου 2011

Ανατρέχοντας στο παρελθόν . . .

...

Σήμερα μια πολύ γλυκιά και αξιαγάπητη ευγενική ψυχούλα , μια πολύ καλή μου φίλη , μετά από την συγγίνηση που μου έδωσε , με έκανε να ανατρέξω στο δικό μου παρελθόν και να φέρω στη μνήμη κάποιες δικές μου προσωπικές , δύσκολες εμπειρίες που συνάντησα στην πορεία της ζωής ...
Η ζωή , εκτός από ένα διαρκές σχολείο , είναι και ένας διαρκής στίβος που αγωνιζόμαστε .
Στα δύσκολα και στα εύκολα , έχουμε πάντα Συνοδοιπόρο Τον Χριστό . Μας προσφέρει τη βοήθειά Του , φτάνει όμως και εμείς να θέλουμε να την αποδεχθούμε και να συνεργαστούμε με Τον Ουρανό , για την πνευματική μας πρόοδο , και τη δική μας σωτηρία .
Έχοντας κατά νου τα τόσο φωτισμένα λόγια του Αγίου Λουκά της Κριμαίας , του Ιατρού , πορεύομαι κι΄ εγώ , όπως όλους μας , και γνωρίζοντας ότι τίποτα δεν είναι τυχαίο στη ζωή , μα ας έχουμε τα μάτια της ψυχής μας ανοικτά , και ας προσέχουμε από τις παγίδες που ο πονηρός στήνει καθημερινά ενώπιών μας :


" Παιδιά μου πολὺ σᾶς παρακαλῶ, ντυθεῖτε μὲ τὴν πανοπλία ποὺ δίνει ὁ Θεός, γιὰ νὰ μπορέσετε νὰ ἀντιμετωπίσετε τὰ τεχνάσματα τοῦ διαβόλου. Δὲν μπορεῖτε νὰ φανταστεῖτε πόσο πονηρὸς εἶναι. Δὲν ἔχουμε νὰ παλέψουμε μὲ ἀνθρώπους, ἀλλὰ μὲ ἀρχὲς καὶ ἐξουσίες, δηλαδὴ μὲ τὰ πονηρὰ πνεύματα. Προσέξτε! Τὸν διάβολο δὲν τὸν συμφέρει νὰ δεχθεῖ κανεὶς τὴν ὕπαρξή του, νὰ σκέφτεται καὶ νὰ αἰσθάνεται ὅτι εἶναι κοντὰ στὸν ἄνθρωπο. Ἕνας κρυφὸς καὶ ἄγνωστος ἐχθρὸς εἶναι πιὸ ἐπικίνδυνος ἀπὸ ἕναν ὁρατὸ ἐχθρό. Ὢ πόσο μεγάλος καὶ τρομερὸς εἶναι ὁ στρατὸς τῶν δαιμόνων. Πόσο ἀμέτρητο εἶναι τὸ μαῦρο τους πλῆθος! Ἀμετάβλητα, ἀκούραστα, μέρα καὶ νύχτα, ἐπιδιώκουν νὰ σπρώξουν ὅλους ἐμᾶς ποὺ πιστεύουμε στὸ ὄνομα τοῦ Χριστοῦ, νὰ μᾶς παρασύρουν στὸ δρόμο τῆς ἀπιστίας τῆς κακίας καὶ τῆς ἀσέβειας. Αὐτοὶ οἱ ἀόρατοι ἐχθροὶ υοῦ Θεοῦ, ἔχουν βάλει ὡς μοναδικό τους σκοπὸ μέρα καὶ νύχτα νὰ ἐπιδιώκουν τὴν καταστροφή μας. Ὅμως μὴ φοβᾶστε, πάρτε δύναμη ἀπὸ τὸ ὄνομα τοῦ Ἰησοῦ." ( Τα τελευταία λόγια του Αγίου Λουκά του Ιατρού )


Καλή δύναμη λοιπόν , σε κάθε Διαβάτη και Οδοιπόρο της ζωής .

Τίποτα δεν μπορεί να μας χωρίσει από Την Αγάπη Του Ιησού Χριστού.


Διαβάτης







,

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

"Ζω τόσα χρόνια σ΄αυτό τον κόσμο, και δεν γνώρισα ούτε ένα κακό άνθρωπο παρά μόνο τον εαυτό μου"

Όταν αυτά τα λόγια αγαπημένη μου φίλη,ζημωθούν στο μυαλό μας και εγκατασταθούν μόνιμα στη συνείδησή μας,τότε όλα τα τεχνάσματα του εχθρού δε θα βρούν ποτέ πρόσφορο έδαφος για να λεηλατήσουν την πνευματική λεία της ψυχής μας.

" τις ημας χωρίσει από της αγάπης του Χριστού; Θλίψις ή στενοχώρια ή διωγμός ή λιμός ή γυμνότης ή κίνδυνος ή μάχαιρα;"
Προς Ρωμ.Κεφ.η΄35.

Τίποτα δεν μπορεί να μας χωρίσει από την αγάπη Του!

Είναι όμορφο να αγαπάς, αλλά και το να σ΄αγαπούν έχει μοναδική αξία!

Σ΄ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!
θΕΏΝΗ

Διαβάτης είπε...

@ Θεώνη ,

Αγαπημένη μου Θεώνη , εγώ σ΄ ευχαριστώ για την καλοσύνη και την ευγένεια της ψυχής σου .

Τίποτα δεν μπορεί να μας χωρίσει από την αγάπη Του!

Να έχεις κάθε ευλογία στη ζωή σου.

Την αγάπη μου.

ΑΝΘΗ είπε...

Αργυρούλα μου,
Καλημέρα!

Μπορεί η ζωή να είναι ανηφόρα, ίσως και ασήκωτος Γολγοθάς, μα ο θησαυρός στην κορυφή της είναι όλο το χρυσάφι του κόσμου: ο Κύριος!
Η δύναμη της προσευχής μας ενώνει με το Θεό. Όπως είπε ο Άγιος Συμεών Θεσσαλονίκης: "Η θεία αυτή προσευχή, η επίκληση του Σωτήρα μας, το Κύριε Ιησού Χριστέ, Υιέ του Θεού ελέησόν με, είναι ακόμη πηγή πνευματικών εννοιών και λογισμών. Διότι ο Χριστός είναι ο θησαυρός κάθε σοφίας και γνώσεως, και σε όποιους ενοικεί, χορηγεί αυτούς τους θησαυρούς".
Με αγάπη από την Αθήνα!

Διαβάτης είπε...

@ ΑΝΘΗ ,

Πολυαγαπημένη μου φίλη , σ΄ ευχαριστώ για τα πάντα ελπιδοφόρα , αισιόδοξα και όλο φως γεμάτα λόγια σου !

Μα μια καρδιά που αγαπά , τι άλλο μπορεί να πει παρά μονάχα λόγια αγάπης , και καλοσύνης .

Πέρνω τόση δύναμη απ΄ τις δικές σας εμπειρίες , συμβουλές , νουθεσίες ...

Μα πιο πολλή δύναμη , μου δίνει η προσευχή σας , και η προσευχή όλων μας προς Τον Κύριο ημών Ιησού Χριστό , που είναι η πηγή της δυνάμεως και της παρηγοριάς προς τον καθένα μας ξεχωριστά .

Ας μας ενώνει λοιπόν αυτή η ευχούλα , μεταξύ μας και με Τον Δημιουργό μας . " Κύριε Ιησού Χριστέ ελέησόν με " .

Την αγάπη μου .