Παρασκευή 9 Μαρτίου 2012

Ψελλίσματα Στην Πανάχραντο !

...
"Στήν Παναγία μας ὅλα τά προβλήματά μου ἀναθέτω.
Ἀλλά γιά περισσότερη ἐγρήγορση…
Μιλῶ στήν Γλυκοφιλοῦσα,
ὅταν μοῦ λείπη ἡ ἀγάπη τῶν δικῶν μου.
Παρακαλῶ τήν Ὁδηγήτρια,
γιά νά μήν χάσω τόν δρόμο μου.
Κλαίω μπροστά στήν Παυσολύπη,
ὅταν ὁ οὐρανός μου εἶναι μαῦρος.
Δέομαι στήν Γοργοϋπήκοο,
γιατί τό πρόβλημα “δέν παίρνει” ἄλλο.
Γονατίζω στήν Παραμυθία,
ὅταν οἱ λύπες εἶναι ἀβάσταχτες, πολλές καί ὄχι μία.
Χαμογελώντας παρακαλῶ τήν Πάντων Χαρά,
ὅταν ἡ χαρά μου εἶναι μακρινό ὄνειρο.
Κοκκινίζοντας ἐκλιπαρῶ τό Ρόδο τό Ἀμάραντο,
γιά τήν χαμένη μου ντροπή.
Κι ἄν ἡ μάνδρα τῆς ψυχῆς μου ἀπειληθῆ,
κρούω στήν Πορταΐτισσα.
Δοξολογώντας τόν Κύριο,
ψάλλω μπροστά στό Ἄξιον Ἐστί.
Εὐχαριστώντας τόν Θεό γιά ὅσα μοῦ ἔδωσε,
ζητῶ ἀπό τήν Παναγία Δεξιά νά Τοῦ τό πεί.
Ἀλλ’ ὅταν δέν ἀντέχω τόν θρῆνο τῶν ἀδελφῶν,
ζητῶ ἀπό τήν Θρηνωδοῦσα νά κλαύσω μαζί της.
Κι ὅσες φορές, ὡς ἄλλοι “Φιλισταῖοι” ἐχθρικά σύννεφα πυκνώνουν
στόν οὐρανό τῆς Πατρίδος μου, ἱκετεύω τήν Ἁγία Σκέπη.
Κι ὡς Μάνα τοῦ κόσμου ὅλου, Βρεφοκρατοῦσα,
Σέ ἱκετεύω γιά τίς μάνες…
Ἀπό τήν Γερόντισσα τοῦ Ἁγίου Ὄρους
ζητῶ νά φυλάει τά ἀδέλφια μου τούς μοναχούς… "

Ὦ Δέσποινα τοῦ κόσμου, γενοῦ μεσίτρια,
πρός τόν Φιλάνθρωπο Θεόν,
μή μοῦ ἐλέγξῃ τάς πράξεις,
ἐνώπιον τῶν ἀγγέλων."


,
Βρισκόμαστε ήδη στη Δεύτερη Στάση των Χαιρετισμών απόψε .
Ας ακουμπήσουμε την καρδιά μας Στην Ποδιά Της Γλυκιάς μας Παναγιάς,
κι΄ ας Την αφήσουμε να μας χαϊδέψει με στοργή και φροντίδα ,
να μας ανακουφήσει από κάθε βάρος που κουβαλάμε στους ώμους μας
όπως Αυτή γνωρίζει ... να μας χαρίσει παραμυθία και παρηγοριά .
,
Εύχομαι στον κάθε Διαβάτη και Οδοιπόρο της ζωής ένα όμορφο κι΄ ευλογημένο
σάββατοκυρίακο , πάντα υπό την σκέπη και την προστασία της Οικοδέσποινας
Του Ουρανού .
,
Διαβάτης
,
,

8 σχόλια:

Empower Her Faith | AL είπε...

Υπέροχο! Καλή Σαρακωστή εν Χριστώ αδελφή μου!!!!

Διαβάτης είπε...

@ Αναστασία ,

Σ΄ ευχαριστώ πολυαγαπημένη φίλη .
Πόσο χαίρομαι που ξανασυναντιώμαστε.

Καλή Σαρακοστή κοπέλα μου . Καλή δύναμη .

Η Παναγία μαζί σου .

:)

Ανώνυμος είπε...

Υπέροχο!!!!!!!!!!!
Πολυαγαπημένη μου Αργυρούλα...
Σκουπίζω τα δάκρυά μου τώρα που σου γράφω. Σε ευχαριστώ. Σε ευχαριστούμε! Συγκινήσεις που μιλούν στην ψυχή!
Η Παναγιά μας, που τόσο πολύ αγαπάς, να σε σκέπει πάντα. Καλή δύναμη στον δρόμο της Σαρακοστής, αυτή την αγία Οδό.
Ακυλίνα

Διαβάτης είπε...

@ Ακυλίνα ,

Αγαπημένη μου φίλη , πόσο σ΄ ευχαριστώ για την αγάπη σου ...

Συγγινήσεις που μονάχα κοντά Στο Χριστό μπορούμε να βρούμε , στην αγκαλιά της Μάνας Παναγιάς μπορούμε να βιώσουμε ...

Καλή Σαρακοστή αγαπημένη ευγένική ψυχούλα , υπό την προστασία της Γλυκιάς μας Παναγιάς .

Σου στέλνω την αγάπη μου από τη Μεγαλόνησο :)

ΑΝΘΗ είπε...

Πολυαγαπημένη μου Αργυρούλα,

Τελικά είναι μοναδικό πώς η σκέψη μας συναντιέται!

Η Θεοτόκος είναι η Βασίλισσα του κόσμου, αλλά και η βασίλισσα της καρδιάς μας!

Καλημέρα και καλή εβδομάδα!

Διαβάτης είπε...

Πολυαγαπημένη μου Ανθή ,

Δεν ξέρω αν δεν είχαμε Αυτή την Παρουσία στη ζωή μας , Της Γλυκιάς μας Μάνας , Της Γλυκιάς μας Παναγιάς , αν θα μπορούσαμε να διανύουμε έστω και μερικά βήματα στην πορεία της ζωής μας .

Δεν ξέρω , αν χωρίς την μεσητεία Της , χωρίς τις ικεσίες Της και πρεσβείες Της προς Τον Υιό Της , θα μπορούσαμε ν΄ αντέχαμε τα του βίου τα δύσκολα και αναπάντεχα.

Δεν ξέρω αν έξω από Την δική Της αγκαλιά , θα βρίσκαμε πουθενά αλλού παρηγοριά και ανάπαυση.

Είναι τόσο , μα τόσο σημαντική η Παρουσία Της στην πορεία της ζωής μας .

Το Ρόδον Το Αμάραντον !
Ο Γλυκασμός των Αγγέλων !
Πάντων ημών η Σκέπη και το καταφύγιο !

Γι΄ αυτό :
"Προς τίνα καταφύγω άλλην Αγνή;
Που προσδράμω λοιπόν και σωθήσομαι;
Που πορευθώ;
Ποίαν δε εφεύρω καταφυγήν;
Ποίαν θερμήν αντίληψιν;
Ποίον εν ταις θλίψεσι βοηθόν;
Εις Σε μόνην ελπίζω .
Εις Σε μόνην καυχώμαι.
Και επί Σε θαρρών κατέφυγον. "

Αγαπημένη Ανθή ,

μην απορείς για τούτα τα συναπαντήματα ! Είναι τα μονοπάτια που θα συναντήσουμε Τον Κύριο.

Είναι η πιο γλυκιά πορεία που οι καρδιές ξεχειλίζουν από τη χαρά που πέρνουν από την παρουσία Του αγαπημένου τους.

Εύχομαι η προστασία Της Γλυκιάς μας Παναγιάς να σε σκεπάζει σε κάθε σου βήμα , και να σου χαρίζει Το Θείο Φως Του Ουρανού.

Σου στέλνω την αγάπη μου από τη Μεγαλόνησο :)

voulaki είπε...

Καλή κι ευλογημένη μέρα σου εύχομαι, καλή μου Αργυρούλα, που πάντοτε αναπαύεις γλυκά την ψυχή μας με τις όμορφες αναρτήσεις σου!

Η Παναγία να φωτίζει τα βήματά μας και να μας οδηγεί σε μονοπάτια ταπεινά..

Διαβάτης είπε...

@ Voulaki ,

Γλυκιά κι΄ αγαπημένη μου φίλη σ΄ ευχαριστώ για την αγάπη σου και τα καλά σου λόγια .

Η Γλυκιά μας Παναγιά περιμένει ν΄ακουμπήσουμε το κεφάλι μας στα πόδια Της και να μας χαϊδέψει στοργικά ...

Περιμένει να Της κρατήσουμε Τον χιτώνα σαν το μικρό παιδί που κρατά την μάνα του απ΄ το φουστάνι μήπως και χάσει το δρόμο , μήπως και αποχωριστεί από Αυτήν...

Είναι εκεί για όλoυς εμάς , τα παιδιά Της , με την αγκαλιά της και την καρδιά Της ανοικτή .
Ας τρέξουμε λοιπόν... μας περιμένει.

Εύχομαι κάθε ευλογία στην πορεία της ζωής σου.

Σου στέλνω την αγάπη μου από τη Μεγαλόνησο :)