Παρασκευή 30 Μαρτίου 2012

Ανάβαση μ΄ ανάλαφρες ψυχές ...

...

Φυσικό είναι όταν ανεβαίνει κάποιος να χρειάζεται κόπο, προσπάθεια, αγώνα, θυσία. Θέλει κότσια πνευματικά. Πρέπει να νικήσει τη γοητεία του κόσμου. Να υπερβεί τους νόμους της βαρύτητας που μας τραβάνε προς τα αμαρτωλά και τα γήινα. Και τη δύναμη αυτής της βαρύτητας μπορούμε να την εξουδετερώσουμε μόνο με τη γοητεία της πνευματικής "ανάβασης" που είναι ότι πιο μεγάλο μπορεί να επιθυμήσει ένας νέος άνθρωπος. Μια τέτοια όμως ανάβαση προϋποθέτει πνευματική κάθαρση. Δεν μπορεί κανείς να ανεβαίνει όταν κουβαλάει το βαρύ φορτίο των παθών, των κακιών και της αμαρτωλής ζωής. Ο μεγάλος προφήτης Μωυσής προκειμένου να ανεβεί στην κορυφή του όρους Σινά, διέταξε γενική κάθαρση από τα πάθη και τις αμαρτίες. Μόνο έτσι έφτασε στην ακρότατη "ανάβαση", στη συνάντηση δηλαδή με το Θεό. Πρέπει να είμαστε ψυχικά καθαροί για να μπορούμε να ανεβαίνουμε ψηλά.
Η μετάνοια γιατρεύει τα παραπτώματα- εξαφανίζει τις παρανομίες- σταματά το δάκρυ- δίνει παρρησία μπροστά στο Θεό- είναι όπλο κατά του διαβόλου,
μαχαίρι που τού κόβει το κεφάλι- ελπίδα σωτηρίας, αφαίρεση της απελπισίας. Aυτή ανοίγει στον άνθρωπο τον ουρανό. Aυτή τον οδηγεί στον παράδεισο. Aυτή νικά τον διάβολο. Ας μην απελπιζόμαστε ... η Μετάνοια θα λυτρώσει τις ψυχές μας ...

Καλή Δύναμη σε όλους μας .

Διψώ για μετάνοια!... Σπλαχνικέ Κύριε, σβήσε την άσβεστη δίψα που με κατακαίει! Χάρισέ μου μετάνοια! (Ἀπό τό προσωπικό ἡμερολόγιο τοῦ ἁγίου Ἰγνάτιου Μπριαντσάνινωφ) .

"Άνοιξέ μου την πύλη της μετάνοιας, φιλάνθρωπε Κύριε! Χάρισε σωτηρία αιώνια σ' εμένα και σ' όλους τούς φίλους μου, που με αγάπησαν στο όνομά Σου.
Είθε όλοι μας με χαρά και ευφροσύνη ανέκφραστη να δοξάζουμε στην ατελεύτητη μακαριότητα τον Πατέρα και τον Υιό και το Άγιο Πνεύμα, τον ένα και τρισυπόστατο Θεό, που έδειξε στους ανθρώπους την αγάπη Του, την ευσπλαχνία Του, την υπέρτατη δόξα Του, την υπέρτατη σοφία Του! Αμήν."
,

Εύχομαι σε κάθε Διαβάτη και Οδοιπόρο της ζωή ένα όμορφο ,ειρηνικό και ευλογημένο σαββατοκυρίακο .


Διαβάτης


,


,

2 σχόλια:

ΑΝΘΗ είπε...

Καλημέρα, πολυαγαπημένη μου φίλη και καλό μήνα!

Με συγκλονίζει η εικόνα της μοναχής, το βάρος του πόνου, το μαστίγωμα της μετάνοιας. Πονώ και δακρύζω κι εγώ!

Καλή κι ευλογημένη εβδομάδα, με όλη μου την αγάπη!

Διαβάτης είπε...

@ ΑΝΘΗ ,

Πολυαγαπημένη μου Ανθή καλή σου μέρα και καλό μήνα .

Μετάνοια ! Διάρρηξη της καρδιάς ... άνθιση Του Θεού !

Εύχομαι η συντριβή της καρδιάς μας , ν΄ ανοίξει πόρτες και παράθυρα να πλημμυρίσει το φως εντός μας .

Σ΄ ευχαριστώ για την αγάπη σου.

Σε φιλώ :)