Τετάρτη 9 Μαΐου 2012

Ζητώντας Του ...



" Ο Χριστός όταν Του ζητάς κάτι σου το δίνει, αρκεί αυτό να συμβαδίζει με το θέλημά Του και να έχεις την πίστη στην καρδιά σου , ότι μπορεί να σε βοηθήσει .
Και μετά πρέπει να ευχαριστείς τον Χριστό κάθε μέρα με τις πράξεις σου και τους λογισμούς που κάνεις.

Και αυτό επιτυγχάνεται με τη νοερά προσευχή:

"Κύριε Ιησού Χριστέ, ελέησον με".

Διαρκής μνήμη του Χριστού μας και της ευεργεσίας που σου έκανε. Να ζητάς συνέχεια το έλεος του Κυρίου ημών Ιησού Χριστού, όπως ζήτησες έλεος για να σε βοηθήσει , και να σου εκπληρώσει την επιθυμία σου. Έτσι δεν ξεχνάς το έλεος που σου έδωσε ο Χριστός και, επομένως δε γίνεσαι αχάριστος.
    
Και δεν μπορείς να ζητάς το έλεος του Χριστού, αν εσύ πρώτος δεν ελεείς τον πλησίον σου. Και να ελεείς όλους τους συνανθρώπους σου. Όχι μόνο εκείνους που σου αρέσουν, αλλά κι εκείνους που δε σου αρέσουν.
     Γιατί ο Χριστός σε ελέησε χωρίς όρους και χωρίς όρια .    
Σε ελέησε με την ελπίδα ότι θα καταλάβεις πόσο σε αγαπάει και θα μετανοήσεις.
     Θα γυρίσεις κοντά Του... "

                                                                                                                                  ( από τη Φιλοκαλία )




3 σχόλια:

voulaki είπε...

Πόσο αληθινό.....
Τις ευχές μου και την Αγάπη μου! ;-)

ΑΝΘΗ είπε...

Καλημέρα, πολυαγαπημένη μου φίλη!

Η αγάπη του Κυρίου είναι απέραντη, μια και προσφέρεται μέσ από το άπειρο έλεος της ταπεινής καρδιάς Του. Πώς να μην ελεήσουμε τον αδερφό, που είναι ο ίδιος ο Χριστός, αλλά και να μη δοξολογούμε Εκείνον που μας έδωσε το δώρο της ζωής;

Με πολλή αγάπη από την ηλιόλουστη Αθήνα!

Ανώνυμος είπε...

Αγαπημένη μου φίλη, αν με τη βοήθεια του Θεού, μπορέσουμε κι εντυπώσουμε στη μνήμη μας την "ευχή του Ιησού", τότε η ψυχή δε θα ζητάει, μόνο θα γεύεται το άπειρο Έλεος του γλυκύτατου Κυρίου μας...λιώνοντας από αγάπη, στη θέα οποιαδήποτε ανθρώπινης ύπαρξης...

Έχεις τη σκέψη μου και την αγάπη μου!

Καλημέρα γλυκιά μου φίλη!
Θεώνη