Δευτέρα 10 Σεπτεμβρίου 2012

Το πιο πολύτιμο πετράδι !



21 και πλέον χρόνια κοινής πορείας ,
και πρώτη φορά απόψε είδα από τα μάτια σου
να κυλήσει αυτό το δάκρυ ...
Αυτό το πολύτιμο δάκρυ ,
το πανάκριβο πετράδι
που κρύβει τόσα πολλά ...
που αξίζει πολύ περισσότερο απ΄ όλα
τα πολύτιμα πετράδια του κόσμου ...
που μιλά χωρίς να έχει λαλιά ,
που λύγισε την καρδιά μου ...
Γι΄ αυτό το δάκρυ που δεν μπόρεσες να κρύψεις ...
γι΄ αυτό ο Θεός μας έβαλε συνοδοιπόρους στη ζωή !

                                                                        Διαβάτης



2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Αγαπημένη μου φίλη, να χαίρεσαι το πανάκριβο πετράδι σου...
Σας εύχομαι, κάθε ευτυχία!

Το σχέδιο του Θεού,(αν δεν του βάλουμε εμπόδια λόγω της αδυναμίας μας}, πάντα επιτυγχάνεται!!

Καλή δύναμη σε όλους μας..

Σας φιλώ γλυκά!
Θεώνη

Διαβάτης είπε...

@ Θεώνη ,

Πολυαγαπημένη μου φίλη , σ΄ ευχαριστώ ολόθερμα για τις ευχούλες και τις συμβουλές σου.

Ο Θεός να μας προστατεύει από όλα τα βέλη των πειρασμών .

Καλή δύναμη κορίτσι μου γλυκό .

Αύριο θα είμαστε Αθήνα .

Την αγάπη μου σε σένα και στην οικογένεια σου .

Σε φιλώ :)