Πέμπτη 27 Μαρτίου 2014

Κύριε σπλαχνίσου με !

 
 
 
Η πορεία της Σαρακοστής συνεχίζεται ...
Ο αγώνας ενισχύσει τον καθένα μας ...
Τα δάκρυα της Μετανοίας είναι εκείνα
που θα ξεπλύνουν τη ψυχή μας από τα βαλτόνερα
και θα την κάνουν να λάμψει ενώπιων Του Λυτρωτή της .
 
Και Τον ακούω μυστικά να μου ψυθιρίζει :
« Δεύτε προς με πάντες οι κοπιώντες και πεφορτισμένοι,
καγώ αναπαύσω υμάς ».
 
Πόσο ανακουφιστικά στ΄ αλήθεια αυτά τα λόγια !
 
Ας βιώσουμε αυτές τις μέρες αυτό το ξεφότρωμα
των παθών μας ...
Η καρδιά μας δεν σηκώνει πλέον το βάρος τους .
Αισθάνεται την ανάγκη να ξαλαφρώσει
και να πετάξει ανάλαφρη σαν μια πεταλούδα !
Να λουστεί σε Φως Ουράνιο
κάτω απ΄ το ευλογημένο Πετραχείλι !
 
 
Εύχομαι σε κάθε Διαβάτη και Οδοιπόρος της ζωής
ένα όμορφο κι΄ ευλογημένο βράδυ ...
Καλή Δύναμη σε όλους !
 
 
                                                                                                                     ✿    Διαβάτης   
 
 
 +  +  +
 
 
 
 
 

4 σχόλια:

cummulus είπε...

Καλησπέρα Ἀργυρούλα. Σε χαίρομαι...δεν λυγίζεις.

Διαβάτης είπε...

@ cummulus ,

Καλέ μου φίλε ...
Καλησπέρα !
Σ΄ ευχαριστώ που περνάς ...

Πώς λυγίσω , όταν δίπλα μου στέκει Αυτός !!!

Δεν υπάρχει πιο γερό αποκούμπι από Τον Πλάστη και Δημιουργό μας .

Σ΄ Αυτόν ας εναποθέσουμε Το τιμόνι της ζωής μας.

Την αγάπη μου στην πανέμορφη Θεσσαλονίκη και στους ανθρώπους της :)

Ανώνυμος είπε...

Αγαπημένη και γλυκιά μου φίλη...Ναι, τα πάντα είναι Αυτός!!!!!

"Εγώ (ο Θεός) είμαι πατέρας σου, Εγώ αδελφός σου, Εγώ νυμφίος της ψυχής σου, Εγώ το σπίτι που μπορείς να καταφύγεις, Εγώ η τροφή σου, Εγώ το ένδυμά σου, Εγώ η ρίζα σου, Εγώ το στήριγμά σου, Εγώ είμαι το κάθε τι που επιθυμείς, κοντά μου δε θα έχεις ανάγκην από τίποτε..."

Και συμπληρώνει, ο Άγιος Ιωάννης της Κροστάνδης...

"Μην αγωνιάς για τίποτε αφού ο Κύριος σου είναι παρών στη ζωή σου. Η αγκάλη του σε περιβάλλει από παντού. Βρίσκεται, όχι μονάχα γύρω σου, αλλά μέσα σου, γνωρίζοντας όλους τους λογισμούς, τις ανάγκες και τους πόθους σου".

Ας είμαστε πάντα, μέσα στο άπειρο Έλεός Του...Σ΄ευχαριστούμε για τις καρδιακές αναρτήσεις, Αργυρούλα μου!!!
Σε φιλώ γλυκά!
Θεώνη

Διαβάτης είπε...

@ θεώνη ,

Πόση χαρά μου δίνει το συναπάντημά μας Θεώνη μου !

Είναι αυτή η γλυκιά και όμορφη επικοινωνία ψυχών , που βαδίζουν στο ίδιο μονοπάτι , μυστικά και αθόρυβα , που που η προσευχή τους αγγίζει Τον Ίδιο Θρόνο , ανεβαίνει Στον ίδιο Ουρανό , και φτάνει Στον Αγαπημένο μας !

Ο Κύριος είναι παρών , και τίποτα , αγαπημένη μου δεν μπορεί να μας χωρίσει από Την Αγάπη Του ! Μια Αγάπη Άπειρη , και Αστείρευτή που δεν έχει τελειωμό !

Θεώνη μου , εύχομαι σ΄ αυτής της Αστείρευτης Πηγής τα ύδατα , να δροσίζουμε ασταμάτητα τις διψασμένες ψυχές μας ...

Εύχομαι καλό υπόλοιπο της πορείας μας στην Σαρακοστή , και καλή δύναμη να έχουμε σε όλα της ζωής τα δύσκολα ...

Σε φιλώ γλυκιά κι΄ αγαπημένη φίλη :)