Σάββατο 12 Απριλίου 2014

Λίγες μέρες πριν το Πάσχα ...

 
 
 
Λίγε μέρες μας απομένουν πριν Την Ανάσταση !
Ξημερώνει από αύριο η Εβδομάδα Των Παθών
Του Αγαπημένου μας Ιησού Χριστού ...
Αυτή η βδομάδα που κράτησε Στους Ώμους Του
το βάρος ολόκληρης της ανθρωπότητας ...
Και Το υπέμεινε αγόγγυστα και σιωπηλά ...
 
Αυτή τη βδομάδα  , σκεφτόμενη όλα όσα πρόκειται να συμβούν ,
θα μείνω για λίγο στη σιωπή ,
και μυστικά στο κελλί της ψυχής μου
θα προσπαθήσω να αισθανθώ έστω και στο ελάχιστο
τον πόνο και το μαρτύριο
που υπέμεινε ο Κύριος μας αυτές τις μέρες ...
 
Προτού όμως σιωπήσω
θα ήθελα ταπεινά και ειλικρινά
να ζητήσω από όλους σας συγνώμη ,
εάν για κάποιο λόγο , χωρίς να το αντιληφθώ
σας στεναχώρησα , σας πίκρανα , σας απογοήτευσα ...
 
Έχετε όλοι την αγάπη μου και την προσευχή μου ...
Μυστικά θα ανταμώνουμε όλοι μας
στην οδηνηρή πορεία Του Κυρίου μας
προς τον Γολγοθά και Το Μαρτύριο ...
 
Εύχομαι , ολόφωτες οι ψυχές μας
να συναντηθούν μαζί με Τον Αναστημένο Χριστό
την ερχόμενη Κυριακή
σ΄ ένα πανηγύρι χαράς και αγάπης
Στο Κοινό Αναστάσιμο Τραπέζι
Της Αγάπης Του ,
όπου εκεί θα μας χορτάσει
με Το Πανάγιο Σώμα και Αίμα Του !

Μέχρι τότε ας προσευχόμαστε όλοι για όλους ...

Καλή Ανάσταση !
 
 
 
                                                                                                       Διαβάτης   
 
 
 
 
 
 
 

2 σχόλια:

Νηφάλια Μέθη είπε...

Καλή Ανάσταση Αργυρω μου..με οτι λαχταρας εσυ και η οικογενεια σου!

Διαβάτης είπε...

@ Νηφάλια Μέθη ,

Aγαπημένη μου γλυκιά κι΄ ευγενική ψυχούλα ... σ΄ ευχαριστώ για τις ευχούλες σου :)

Καλή Ανάσταση και σε σένα κοπέλα μου , κι΄ ευχομαι πάντα Φως να πλημμυρίζει τη ψυχή σου !

Σε φιλώ :)