Κυριακή 11 Μαΐου 2014

Εσένα ...

 
 
Εσένα που μου δίνεις πάντα λίγο από το χρόνο σου ,
Εσένα που δεν βιάζεσαι και κάθεσαι να μ΄ ακούσεις ,
Εσένα που θυσιάζεις μερικά λεπτά για να διαβάζεις όλα όσα γράφω
Εσένα που , που δεν εκνευρίζεσαι με όλα όσα σου λέω ,
Εσένα που όσες φορές κι΄ αν σου μιλήσω σκληρά είσαι τόσο γλυκιά μαζί μου ,
Εσένα που σε πίκρανα και σε στεναχώρησα αμέτρητες φορές ,
κι΄ όμως ποτέ σου δεν μου κρατάς κακία ,
Εσένα που μ΄ ανέχεσαι και με υπομένεις , παρόλη τη δυσκολία του χαρακτήρα μου
Εσένα που ποτέ σου δεν με παρεξήσες , όταν δεν έκανα αυτό που έπρεπε ,
Εσένα που ποτέ δεν με κρίνεις , αλλά που με καταλαμβαίνεις ,
Εσένα που με νοιάζεσαι , εσένα που με σκέφτεσαι ,
Εσένα που προσεύχεσαι για μένα ...
Ναι , μην απορείς , για σένα μιλάω ...
 
Σ΄ ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου για όλα !
Και ευχαριστώ Το Θεό που σ΄ έφερε στο δρόμο μου !

Σ΄  ε υ χ α ρ ι σ τ ώ  !

                                                                                                       
                                                                                                 Διαβάτης   

 
 
( Προσωπικές σκέψεις και περιπλανήσεις του μυαλού )
 
 
 
 



 

Δεν υπάρχουν σχόλια: