Παρασκευή 3 Απριλίου 2015

Παναγία μου !

 
 
Παναγία μου ,
απ΄ όλες τις μάνες πόνεσες πιο πολύ ...
Γι΄ αυτό μπορείς να καταλάβεις την κάθε μάνα ,
και τον κάθε άνθρωπο που πονά ...
Χάρισε Παναγία μου Θεία παρηγοριά
σε κάθε ψυχή που υποφέρει ,
σε κάθε άνθρωπο που κουβαλάει ένα Σταυρό ...
Απλάλυνε τον πόνο ,
ενίσχυσε την πίστη ,
δώρισε την ελπίδα ,
χάρισε Υπομονή ,
στήριξε όσους λυγίζουν ,
δώσε δύναμη στην αδυναμία μας ,
απάλυνε τον πόνο ,
αγκάλιασε μας
με τη μητρική στοργή Σου ,
και φλόγισε την καρδιά μας
με τη φλόγα Της Αγάπης Του Υιού Σου ...
Σε Σένα Παναγία μου ακουμπάμε ,
για να νοιώσουμε λίγη σιγουριά ,
για να ξαποστάσουμε λιγάκι τις ψυχές μας ,
για να ανακουφιστούμε από κάθε πειρασμό ...
Δέξου μας Παναγία μου ...
Αμήν !
 
Καλή δύναμη σε όλους !
 
 « Μεθ΄ ημών Ο Θεός !  »
 
 
                                                                                                  Διαβάτης   

 
  
 
 
 
 
 
 

Δεν υπάρχουν σχόλια: